Gjest Gjest_Aileen_* Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Okei, her er saken; jeg trenger berøring. F.eks. når vi skal ha sex, så er jo hele meg, bortsett fra føttene, en eneste erogen sone, og jeg tenner mange mange ganger mer på å bli strøket over mage, rumpe, lår, pupper, enn av å bli slikket - jeg synes ikke det er noe godt å bli slikket om jeg ikke er tent nok. Men tro meg; 5-10 minutter med berøring, og jeg er klar som et egg! Men berøringen er svært viktig ellers også. Jeg er sammen med en fantastisk mann. Jeg har ingenting å klage på. Bortsett fra at han ikke forstår ovennevnte punkt. Sånn det er nå, begynner jeg å bli masete på ham. Jeg klarer ikke få ham til å forstå hvor viktig det er for meg, og maser i stedet, og da vil han i alle fall ikke. "kan jeg ikke få ta på deg på min måte, da?" sier han, og det skal han selvfølgelig få lov til, men jeg trenger MIN måte også. Min filosofi er at ingen kan forstå alt ved noen rent intuitivt. Og i og med at jeg nå har blitt masete og ekkel, og han har for vane å ikke nekte meg noe som helst, har jeg kommet fram til at feilen er at jeg ikke har uttrykt meg klart nok. Løsning? Jeg må prate med ham. Jeg er nemlig redd for at jeg, om dette varer, får negative følelser ovenfor ham, at det skal skape en negeativ distanse - fordi det er så utrolig viktig for meg. Hvordan skal jeg si det? Jeg kan ikke si det i en seksuell setting, da er vi begge for sårbare... Jeg ønsker ikke at han skal tro at han gjør noe galt, eller at jeg ikke er fornøyd - det er vel kanskje en av grunnene til at jeg ikke har sagt noe ennå. Hjelp... Han har for vane å ikke nekte meg noe, så jeg kan ikke se at han kommer til å steile ved dette... men jeg er så redd for å si det på en måte som sårer!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Han må da vel forstå at han nesten må kose med deg på dine prinsipper og ikke hans. Det er jo din kropp han skal kose med. Jeg respekterer jo grensene min kjæreste har for sin kropp og gjør ikke noe han ikke liker. Han tenner feks ikke på at jeg koser med brystkassen hans, kysser ham der etc. Jeg er jo da lite interessert i å gjøre det når det faktisk ikke gir ham noe, jeg vil jo ikke at han skal ligge der å kjede seg. Jeg tenner jo på å gjøre ting med ham nettopp fordi han liker det og tenner på det. Gjør han ikke det er det ikke interessant for meg heller. Jeg er desverre ikke mann, men jeg har mye erfaring med å måtte veilede min egen kjæreste på disse områdene. Ja det ble noen ganger litt sårt uansett hvor fint jeg sa det. Men han har kommet frem til at han selvsagt ikke ønsker å gjøre noe jeg ikke liker og at veiledning er positivt. For å tenke det på den andre siden da... skal du ronke ham slik det passer deg uten å tenke på hans nytelse opp i det hele?
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Vis ham det ved å gjøre det på ham som du vil han skal gjøre på deg, så skjønner han kanskje.
Gjest TS Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Takk for svar! Gjest 1: Godt poeng. Han vil at jeg skal kose med ham på hans premisser. f.eks. hater han å bli kysset på ørene/halsen - og jeg gjør jo selvfølgelig ikke det da. Det er veldig sårt at han ikke skjønner HVORFOR jeg maser, men vi er vidt forskjellige mennesker, og jeg kan ikke innbille meg at han alltid vil forstå meg, sånn er det bare. Og i og med at han er så utrolig snill mot meg og alltid setter meg først, så antar jeg at det er i kommunikasjonssvikten det ligger... Gjest 2: Forsøkt den. Han tar ikke hintet. hehe.. Og når jeg sier - kan du gjøre slik (viser) og slik (viser) på meg, så skjønner han det i 2 min, men ikke at det skal skje HVER gang...
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Høres ikke ut som dere har helt "kjemien", eller mulig typen din er lite sensitiv. Det virker også rart på meg at han hater å bli kysset på hals og ører. Trodde nesten alle likte det.
Gjest TS Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Høres ikke ut som dere har helt "kjemien", eller mulig typen din er lite sensitiv. Det virker også rart på meg at han hater å bli kysset på hals og ører. Trodde nesten alle likte det. Kanskje han er lite sensitiv Men kjemi har vi i alle fall. Men det er da absolutt ikke alle som liker alt! Hallo.. Akkurat som at ikke alle menn alltid er klare for sex, eller at kvinner har lavere sexlyst enn menn, eller at alle synes misjonær er kjedelig, eller at.. ja - you get the picture? Vi liker forskjellige ting. Kanskje derfor min kjære og jeg har et lite kommunikasjonsproblem
Gjest nettopp Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Kanskje han er lite sensitiv Men kjemi har vi i alle fall. Men det er da absolutt ikke alle som liker alt! Hallo.. Akkurat som at ikke alle menn alltid er klare for sex, eller at kvinner har lavere sexlyst enn menn, eller at alle synes misjonær er kjedelig, eller at.. ja - you get the picture? Vi liker forskjellige ting. Kanskje derfor min kjære og jeg har et lite kommunikasjonsproblem Ja, nettopp ikke alle liker alt/det samme. Min kjære blir helt GAL av å bli kysset berørt på halsen/ØRENE. Han liker også at jeg maserer brystkassa hans, (masere hard med haken min og berøre med leppene/småbite). Han ber meg til stadig og fortelle hva jeg liker/ikke liker. Og han setter STOR pris på LANG forspill, hvor han berører/stryker hver enesete cm av kroppen min. Han oppdaget at jeg elsker å bli kysset og masert/strøket på føttene, han gjør det av fri vilje. Jeg liker f.eks å bli kysset på puppene, jeg sier ifra under kosinga. Bla..bla.. bla, jeg vet.. jeg måtte bare si at folk er forskjellige:) Du sårer aldri hvis du forklarer hva du liker/ikke liker til din kjære! Tvert i mot, de fleste ville sette pris på. Bare pass på at du ikke virker utakkelnemlig, og veldig misfornøyd.. Innled heller med alt du liker, men at "det og det" er veldig viktig for deg og at det hadde gjort deg kjempe glad om han gjorde det. Og hvis det som du sier ikke hjalp med hinting under kosinga, så ja, på tide å snakke med ham en gang dere IKKE har sex:) Lykke til
Gjest Vivien Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, nettopp ikke alle liker alt/det samme. Min kjære blir helt GAL av å bli kysset berørt på halsen/ØRENE. Vil det si at han liker det veldig godt, eller at han misliker det sterkt? Ble bare litt nysgjerrig på om det er flere som virkelig ikke liker å bli kysset på hals/ører...
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Ble bare litt nysgjerrig på om det er flere som virkelig ikke liker å bli kysset på hals/ører... Jeg hater å bli kysset på ørene, det blir bare slafselyder og det er ikke noe godt heller. Kunne like gjerne blitt kysset på nesen tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Heisan jeg er mann og er faktisk "tilhenger" av det du snakker om. Jeg syns det er utrolig skjønt å nyte kvinnekroppen på den måten. Lang og god oppvarming med beføling,kjæling og kroppsnærhet gjør at man blir utrolig tent. Dette burde din sambo vise respekt for og bidra med slik at dere får en herlig stund sammen. Jeg syns dette er en flott måte for mannen å vise sin kvinne respekt på, lytte til det du sier er godt for deg. Som da han sier at han har krav om hvordan du behandler/tilfredsstiller ham. Dette er en gjensidig respekt som ved enighet gir begge en flott tilfredsstillelse og kanskje etterhvert bedre sexliv. Det er selvsagt fint med åpenhet om hvordan man vil ha det i senga, og det er snakk om å være bidragsyter og mottaker. Spør han da rett ut om han elsker deg og kroppen din og vil tilfredsstille dine behov ? Om svaret er ja så er det en selvfølge at du tilfredsstiller hans. Dette er jo et herlig samspill mellom 2 mennesker og veldig flott når det fungerer. Det handler om respekt og ydmykhet som alt mulig annet i et menneskes liv. Lykke til ihvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Gjest 2: Forsøkt den. Han tar ikke hintet. hehe.. Og når jeg sier - kan du gjøre slik (viser) og slik (viser) på meg, så skjønner han det i 2 min, men ikke at det skal skje HVER gang... Jeg tenkte mer på kos enn undervisningstime da Gi ham et break fra den tankegangen der, og gjør på ham det du vil han skal gjøre på deg uten å 'vise'. Vi menn er litt enkle og ofte liker vi å finne ut av ting selv, spesielt når det gjelder å tilfredsstille jenter seksuelt. Da blir det turn-off når vi får høre at det vi gjør ikke er bra nok, det er bare sånn det er selv om det neppe er vondt ment fra noen av partene når det blir slik. Ta en pause med undervisningen og la ham 'finne det ut' selv, han burde ha fått nok av hint, høres det ut som.
Gjest nettop Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Vil det si at han liker det veldig godt, eller at han misliker det sterkt? Ble bare litt nysgjerrig på om det er flere som virkelig ikke liker å bli kysset på hals/ører... Han liker det utrolig godt! Har ikke sett noen som liker det så mye før!
Gjest nettopp Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg hater å bli kysset på ørene, det blir bare slafselyder og det er ikke noe godt heller. Kunne like gjerne blitt kysset på nesen tror jeg Typen min liker å bli kysset på nesa også, har jeg skjønt. Hmhmm, det er deilig å kunne tilfredsstille sin kjære!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå