Zzyzx Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg fordømmer ingen, bare så det er sagt, men jeg er nysgjerrig på hvorfor det er så populært som det er. Jeg ser ikke på det selv, for de korte glimtene jeg har sett har vært nok til å gi meg fullstendig avsmak. Men så er ikke jeg som alle andre når det gjelder slike ting, så derfor spør jeg.
Gjest Miley Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Vi kan finne på å se på det om det ikke er noe annet på tv. Det er ganske morsomt å se de folkene spise alt de "klarsynte" sier med stor appetitt. Samt at det skaper alltid en ganske morsom debatt om naive mennesker i etterkant.
hilli Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg regner med at det er av samme grunn som at folk ser på fotball; underholdning.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Ser på Åndenes makt av samme grunn som jeg ser på thrillere og grøssere. Jeg liker å bli skremt mens jeg sitter trygt i min egen stue. Jeg tror overhodet ikke på overnaturlige fenomener, men det finnes alltid en liten tvil. Jeg liker å pirre denne usikkerheten. Men Åndenes Makt er litt for tamme saker. Det er mest spennende når Lilli Bendriss selv blir skremt og får rykninger og hodevondt pga. "sterke energier"
covergrl Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 jeg tror på gjengerd og overnaturlige ting, og jeg tror også at de som melder seg på er plaget og jeg tror at de klarsynte faktisk er klarsynte. når det er sagt så er det ikke derfor jeg ser Åndenes makt og andre lignende program. det ser jeg for underholdningen sin del. noen av desse seriene er "skumle" og spennende, men åndenes makt er underholdende.. jeg tror ikke på desse seriene da jeg synes de klarsynte er vel overdrevne og fordi det faktisk er på tv.. ergo er det garantert fikset på.. jeg tror de klarsynte er klarsynte, men slik jeg har forstått det så får ikke klarsynte alltid kontakt, det er ofte at de ser feil.. da synes jeg at det er merkelig at de alltid sier omtrent det samme som beboerene i huset sier de opplever, og at de alltid treffer rett og klarer å hjelpe familiene.. det er nok veldig mye skuespill også..
Gjest Gjest_julie_* Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Ser ikke på Åndenes makt (hvis det er det norske programmet det er snakk om). Men jeg ser på Lisa Williams. Er det som hun sier, så har vi mye å glede oss til i våre neste liv. Det er også en trøst å se på dette for min del, som har mistet den jeg elsket høyest, til døden. Da kan jeg tenke på at hun er hos meg allikevel, og det gir stor ro. Derfor ser jeg på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå