Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Har noen tips til hva jeg kan servere til middag når jeg får besøk av en date? Vil lage noe "alle" liker, er rimlig og godt... TIPS!! Vil så gjerne lage noe han liker...
Gjest Pysepus Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Lasagne? Det er alltid en fulltreffer her uansett hvem vi har på middag
Gjest Sisu Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, lasagne! Med deilig salat og nystekte rundstykker til... Og en god rødvin. Det er forresten veldig hyggelig å lage maten sammen...
Christal Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Menn generelt er jo ganske enkle i matveien - så lasagne med salat, rundtstykker og en god vin er jo topp. Nå kan det jo hende at det er noen menn der ute som vil påstå noe annet, men menn spiser kjøtt og vil ikke ha mye dill dall.. hehehe.. Har dere ikke sett den reklamen for burgerking hvor han synger; im fed up eating chickfood ..
Gjest Tanita Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, lasagne eller moussaka. Lykke til!
lillesky Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Oi, jeg skulle også inn her og foreslå lasagne, salat og varme rundstykker! Utrolig god, kjapp og enkel mat.
Nemesis Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Hjemmelaget pizza er jo også enkelt og billig
Gjest Tanita Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 *Fikk så lyst på lasagne av denne tråden at nå er en lasagneform i ovnen og godgjør seg*
lillesky Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 *Fikk så lyst på lasagne av denne tråden at nå er en lasagneform i ovnen og godgjør seg* Vi hadde lasagne i går. Hadde middagsgjester. Var enklere enn pølse og påm fri!
Tidemand Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er en mann, men har ett lite tips selv... Hadde jeg fått en date på besøk, så hadde jeg servert marinert kyllingfilet, med ris og en bretagne kyllingsaus. Det er helt nydelig, går fort og lage, og er veldig godt! Kan også ha kaninfor vedsidenav om føler en sterk trang til det
Gjest kokka Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Lag får-i-kål. Den lager seg selv omtrent, og råvaren er rimelige og bra akkurat nå. Hiv oppi noen skiver med lammelår, hvis du vi ha litt rent kjøtt også. Blir dyrere, men namme. Dampende, het middag.... og om du lager mye, så er den jo enda bedre neste dag.
Kihn Skrevet 8. oktober 2008 #12 Skrevet 8. oktober 2008 Kanskje en pastarett med f.eks. kylling eller svinekjøtt med god saus? Litt Lady og Landstrykeren-mat Her er tagliatelle med svinekjøtt-strimler og ost-og-urtesaus en schlager hos min kjære
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå