Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i Trondheim kommune heter det at skatteoppgjøret skal være klart 15. oktober. På Altinn står det at brev blir sendt ut i perioden 12. til 19. oktober. (12. oktober er på søndag, så jeg synes det var litt rart...) Pengene skal visst også komme innenfor denne perioden, etter som jeg har forstått. Er det noen som vet når oppgjøret blir lagt ut på Altinn? Mitt lå ikke der ennå når jeg sjekket igår i alle fall.

Skrevet

Er det forresten noen som vet om vi får sms når høstoppgjøret er klart også? Jeg har aldri måttet vente til høsten med å få tilbake pengene mine, så jeg er litt grønn på dette. (Og ikke minst utålmodig!!). Ligger fremdeles ingenting på Altinn...

Gjest utålmodig
Skrevet

Det ligger ingenting på Altinn her heller enda... Synes faktisk det minste de kunne gjøre når de utsetter skatteoppgjøret til høsten er å si fra til den det gjelder at det blir forsinket, og å gi en noenlunde tidsangivelse for når det er klart.

Skrevet

Nå er det liksom fra idag (ja, det står 12. oktober på Altinn) at de skal begynne å sende ut oppgjøret, så det er fryktelig irriterende at det fremdeles ikke har kommet noe oppgjør der. Sjekket nå nettopp...

Skrevet
å sende ut oppgjøret, så det er fryktelig irriterende at det fremdeles ikke har kommet noe oppgjør der.

Hvorfor? er det snakk om liv og død?

Skrevet

Iht skattetaten er skatteoppgjøret klart den 15. oktober, så bare slapp av.

Gjest Gjest_hm_*
Skrevet

vil det si at pengene blir utbetalt 15? ellr bare at det er klart på nette?

Skrevet
Hvorfor? er det snakk om liv og død?

Nei, kjære vene! :roll: Men jeg skal ha tilbake et større beløp med penger, som jeg gleder meg veldig til og som jeg har ventet på siden juni. Og jeg vil vite om jeg får med alle endringene som jeg ba om, som da er grunnen til at jeg måtte vente.

Skrevet (endret)

Nå har jeg i alle fall fått skattebrevet og er veldig fornøyd!! :danse:

Endret av Ephemera
Skrevet
Nå har jeg i alle fall fått skattebrevet og er veldig fornøyd!! :danse:

I posten mener du? Eller har det kommet noe på altinn?

Skrevet
I posten mener du? Eller har det kommet noe på altinn?

Jeg fikk det utrolig nok i posten allerede idag. Har ikke orket å sjekke på altinn, men jeg kan gjøre det hvis du vil?

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

fikk brev idag og :) i posten DØDSGLAD fikk igjenn 12000 hehe måtte bare si det :)

da kommer vel pengene onsdag da? eller kan det være jeg får dem alt i morgen?

Skrevet

Jeg venter enda.... Er blakk og håper pengene kommer inn på konto i løpet av dagen.... :popcorn:

Har sjekket papirene og det er riktig kontonr, som står da.... :sjenert:

Skrevet

Jeg fikk både sms og brev fra Skatteetaten denne uka, oppgjøret kom på Altinn før det kom i posten, men penger har jeg ikke fått enda. Både jeg og sambo får oppgjøret nå i oktober, gode penger å få inn det ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...