Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hvordan taklet han situasjonen? Var det vanskelig for han å avstå?
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Han takler det vel på samme måte som meg antar jeg og trekker seg unna. Jeg tror ikke at det å bli sjekket opp eller klådd på er det som er avgjørende for om en mann kommer til å bli fristet eller ei. Om man vil være utro tror jeg man er det uavhengig av om en full kvinne tafser på ham på byen eller ikke.
Gjest Miley Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Var det vanskelig for han å avstå? Hvorfor skulle det være det? Menn har egen vilje, selv om de liker å påstå noe annet. Endret 8. oktober 2008 av Miley
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg tror de fleste menn finner det å plutselig bli klådd på av et villt fremmed (og gjerne driting) kvinnfolk like ubehagelig som om rollene var omvendt. Det er ihvertfall den erfaringen jeg har fra kamerater. Å bli kløpet i baken av en fnisende full (og dertil lite sjarmerende) kvinne er ikke deres våte drøm.
Gjest LanaLane Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 typen min har flere ganger opplevd at jenter setter seg i fanget hans på pub, at de legger hånda si på låret hans, under skjorteryggen etc. jeg tror menn og kvinner reagerer forskjellig: Jeg hadde klart og tydelig vist at jeg ikke satt pris på det, sagt jeg ikke var interessert etc i en spydig tone. Han pleier å peke på ledig stol og si "du vet det er plass der?" eller reise seg for å sette seg et annet sted. han flytter høflig handa hennes til hennes side og om hun enda ikke fatter hintet sier han at han har kjæreste. Men nå er det mange jenter der ute som ikke tar dette for et svar(hun trenger ikke å vite noe...), så han har begynt å si "sorry, jeg digger ikke jenter med fønsveis/blå øyne/ tights/ mørkt hår/converse sko/ eller hva som helst" (jeg har mørkt hår :gjeiper: ) Da får han være i fred og drikke ølen sin med gutta uten at dama lager drama:)
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg vil vel tro at de fleste menn hadde følt seg litt belemret med at ei dama kom for å tafse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå