*AM* Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Er for tiden veldig sliten og lei meg, og orker nesten igjen ting. Er alene med en datter på 6 år, jeg sa opp den tidligere jobben min pga masse stress, og jeg var vel på vei til å bli utbrent. Har begynt i ny jobb 1 okt, dette er et stykke unna hjemmet vårt. Var jo klar over dette da jeg begynte, men på skolen til jenta mi er det ikke SFO på morgenen. Derfor kommer jeg aldri i tide, og taper timer på dette. Har også veldig dårlig samvittighet for min datter, at jeg må gå tidligere osv. Men etter jeg begynte i den nye jobben, har jeg bare blitt enda mer "deppa" , sover dårlig om nettene blir liggende og tenke, gråter i bilen på vei til jobb. Vurderer å gå til legen og sjekke om jeg er utbrent eller? Tar også deltidsstuder ved siden av jobb. Det har nå dukket opp en jobb i min hjemby som jeg har blitt innkalt til intervju til, har to ukers oppsigelse her, da jeg kun er her på prøve tid. men om jeg blir sykemeldt, hvordan vil det da forholde seg til den andre jobben jeg har søkt på?? Noen som har noen gode råd når alt er bare mørkt og trist??
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Kjenner du ikke noen som kan være hos datteren din en halvtime om morgenen og følge henne til skolen? Du kommer likt ut økonomisk (i stedet for å tape penger på å komme seint, må du betale en barnevakt), men slipper stresset. Alternativt kan du høre med foreldre i nabolaget om å etablere en "frokostklubb", slik at fem barn spiser frokost og går til skolen sammen på omgang (en dag i uka hos deg, en dag i uka hos hver av de andre). Blir du sykmeldt, kan du jo ikke begynne i den nye jobben før du er friskmeldt, så da er du avhengig av at de som skal ansette deg, vil vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå