latte Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hei hei dere... må bare dele denne linken med dere. Skal gifte oss 12.sept -09, det er sååå koselig å drive å planlegge :rødme Har funnet vårt alternativ til bryllupskaken, dette er noe samboer også har funnet ut kan slå ann.. Sjekk dette da.. http://www.sjokoladefontener.no/index.htm
Gir Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Oj, denne blir ikke aktuell for klomsefrøken Gir. Ser for meg store sjokoladeflekker på den hvite kjolen...
Kanutten Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Hei Vi skal ha sjokoladefontene sammen med frukta vi, som gjestene kan kose seg med, mens vi er hos fotografen. Jeg greier ikke å "gi" fra meg kaken til fordel for dette. Men så er jeg vel litt i overkant interressert i kaker da.
Christal Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Vi skal ha sjokoladefontene sammen med frukta vi, som gjestene kan kose seg med, mens vi er hos fotografen. Det var ingen dum ide! Dette må diskuteres videre sammen med sambo.. fantastisk.. Så slipper gjestene å stå rett opp og ned å vente.. hihi
msDelenn Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 yikes..jeg kommer til å søle på meg om jeg er nærme den greia:) hehe Men synes 2000 kr var litt dyrt:(
latte Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 Bryllupskaken er jo noe for seg selv, men et brudepar jeg vet av, hadde dette i ett bryllup, og gjestene prater enda om det. Jeg er kjempeglad i kaker, men det er nå en gang sånn at kaker er kaker, samme hvilket bryllup men er i. Bevares det er masse flotte bryllupskaker rundt omkring....og vi blir vel å ha noen kaker i tilegg, men tar ikke helt av. Selvfølgelig går man her glipp av den tradisjonelle kake-delingen med sin utkårede, men i vårt tilfelle, tror jeg ikke det gjør så mye. Sa jeg at jeg er en sjokoman
latte Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2008 yikes..jeg kommer til å søle på meg om jeg er nærme den greia:) hehe Men synes 2000 kr var litt dyrt:( Ja..syns og at det kosta litt, helt til i går jeg var inom et bakeri og sjekka pris på en bryllupskake... 2500,- pluss leie av stativ. Ikke spesielt stor heller den kaka...
Gjest antigartner Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Sjokolade er knallgodt, men jeg ser for meg masse søl! Jeg leste et sted at kapasiteten på disse fontenene heller ikke er spesielt stor, så å basere seg på dette som "bryllupskake" hvis en har veldig mange gjester er muligens risikabelt.
latte Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2008 Sjokolade er knallgodt, men jeg ser for meg masse søl! Jeg leste et sted at kapasiteten på disse fontenene heller ikke er spesielt stor, så å basere seg på dette som "bryllupskake" hvis en har veldig mange gjester er muligens risikabelt. Hm..hun jeg hørte om hadde denne, fikk sjokoladen som var til overs, og hadde vennefest i etterkant med mere belgisk sjokolade, og hos de gikk det nesten ingen andre kaker...så mulig at det forskjell på disse fontene...de lånes ut i flere størrelser, alt etter hvor mange gjester man har.
Rioja Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 yikes..jeg kommer til å søle på meg om jeg er nærme den greia:) hehe Men synes 2000 kr var litt dyrt:( Enig i at dette var dyrt! Vi har en mindre en hjemme, kjøpt på El-kjøp for 379,- sjokaldefontene Men den passer kanskje ikke helt i et bryllup... :gjeiper: Veldig populært blant barna her, men mye søl ja!!!
msDelenn Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Ja..syns og at det kosta litt, helt til i går jeg var inom et bakeri og sjekka pris på en bryllupskake... 2500,- pluss leie av stativ. Ikke spesielt stor heller den kaka... oi...ja, da ser man:) Men om man skal ha flere kaker blir det dyrt..litt vansklig å "skjære opp " fondue:) Alt koster:(
latte Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2008 Enig i at dette var dyrt! Vi har en mindre en hjemme, kjøpt på El-kjøp for 379,- sjokaldefontene Men den passer kanskje ikke helt i et bryllup... :gjeiper: Veldig populært blant barna her, men mye søl ja!!! Vil ikke sammenligne en sjokoladeforntene fra el-kjøp med denne. Denne fontenen vil bli kjørt til lokalet, montert opp, bord, skåler, frukt, pinner/spyd følger med. All frukt vil følge med. Det vil hele tiden være en tilstede å veilede/hjelpe gjestene, holde rent. Så jeg syns så absolutt at dette er noe annet enn hva elkjøp kan tilby.. Men, men....vi er da så forskjellige så
Rioja Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 Vil ikke sammenligne en sjokoladeforntene fra el-kjøp med denne. Denne fontenen vil bli kjørt til lokalet, montert opp, bord, skåler, frukt, pinner/spyd følger med. All frukt vil følge med. Det vil hele tiden være en tilstede å veilede/hjelpe gjestene, holde rent. Så jeg syns så absolutt at dette er noe annet enn hva elkjøp kan tilby.. Men, men....vi er da så forskjellige så Nå må du ta på deg "humor-brillene"!!! Jeg prøvde bare å være litt morsom her da, jeg skjønner jo at dette ikke kan sammenlignes, derav :gjeiper: Og jeg mener også at en mikkemus-sjokolade-fontene ikke passer i et bryllup. Og ja, smaken er som baken, -heldigvis. Men lykke til, jeg elsker sjokolade, så som gjest i bryllup har jeg nok forsynt meg av denne, men ikke som brud. (Men så er jeg en klumsete, sølekopp også da! -Fakta, ikke ironisk ment!)
mbi002 Skrevet 9. oktober 2008 #14 Skrevet 9. oktober 2008 Flere steder i utlandet er jo disse veldig vanlige, og kan kjøpes svært billig... Da må man jo selvsagt sette dem opp selv osv, og hvis de er for små... ja, da kan man vel ha to..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå