Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har så myke og tynne negler. Finns det neglekremer som styrker neglene? Syns det er stress med negleforsterker som må tas på og av nesten hver dag i flere uker for å styrke neglene. Til nå bruker jeg en rosa håndkrem som skal styrke neglene også, men syns ikke det hjelper. Ellers så filer jeg dem 1-2 ganger i uken og bruker aldri neglelakk.
Grønt blad Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Lurer på dettee jeg også. Har forferdelig mye negler. I tillegg har tommelneglene store, stygge hakk. Noen som vet hva som kan hjelpe? TS: Jeg har prøvd å spise B-bitaminer, som skal hjelpe på negler og hår. Det hjalp ikke for meg, men kanskje det fungerer for deg.
Crash Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg synes det hjelper å ta på blank neglelakk.
Nemesis Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har tidliger brukt neglebalsam eller hva jeg skal kalle det fra Dior. Da jeg var yngre kunne man også få tak i neglebalsam på apoteket.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Hvilke b-vitaminer tar dere? Folat i "gravid-dose" hjelper på meg i hvert fall (er ikke gravid), jeg har nokså sterke negler fra før, men med folat blir de synlig penere og sterkere. Vanlig b-vitamintilskudd som er mer lavdosert synes jeg ikke har så merkbar effekt. Ellers kan det hjelpe å file framfor å klippe, og kanskje å ha dem kortere om de fliser seg når de er lange...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå