Gå til innhold

Bli tynnere

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hva skal jeg gjøre for å bli tynn ? Er så lei av å bli kalt feit. Og er ikke så feit da. Men jeg vet jo at jeg må trene og sånt.. Og det gjør jeg. Pilates, ridning, spinning, går turer.. Noe mer jeg kan gjøre? Og hva skal jeg IKKE spise? Og hvor mye skal jeg spise? har prøvd lenge nå , men det går aldri, blir aldri resultater og nå er jeg så lei.. Så hva skal jeg gjøre for å få en fast og tynn kropp? ikke helt sånn spinkel tynn da sefølgelig.. Men sunn og fast.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trikset er: Spis mindre kalorier enn du forbrenner. Om du er veldig aktiv er jo det kjempebra, men da er det i så fall kostholdet ditt det er noe i veien med.

Spis normal mat, ikke småspis mellom måltidene med mindre det er snakk om en yoghurt, en banan etc. Begrens godteri/boller/kaker til helgen. Pass på med alkohol.

"Å bli tynnere" sier jo ingenting om hvor tynn du er i utgangspunktet. Du høres ganske ung ut, og burde derfor ikke satse på å slanke deg uansett. Men å se litt på hva det er du putter i munnen til hvilke tider er uansett bra.

Spiser du nok fiber? Spiser du grovt brød? Spiser du regelmessig? Spiser du frokost? Frukt? Grønnsaker? Er det noen ting du ikke tenker over at du spiser/drikker og som kan være usunt? (At pålegget ditt alltid er Nugatti f.eks. Eller at du drikker en halv liter sjokolademelk til lunsjen hver dag. Sier ikke at du gjør det, men mange tenker ikke over at det er små grep som skal til.)

Å få en tynn og slank kropp er ikke målet her i verden, men å ha en kropp som er frisk og som tåler å bli brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...