Ginajannoo Skrevet 7. oktober 2008 #1 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hjelp! Jeg har så lyst på en nedteller fra family.com. og jeg har laget en, men hvordan får jeg den inn i signaturen?????? Kan noen hjelpe? Jeg blir kjempeglad for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 7. oktober 2008 #2 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du kopierer linken du får oppgitt på sida. Så åpner du endre signatur(ligger nederst på sida di). Så limer du hele linken inn. Dermed burde den funke! Velg oppdater signatur. Enkelt og greit! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginajannoo Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du kopierer linken du får oppgitt på sida. Så åpner du endre signatur(ligger nederst på sida di). Så limer du hele linken inn. Dermed burde den funke! Velg oppdater signatur. Enkelt og greit! Lykke til! nei... det virker ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 8. oktober 2008 #4 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har du sjekket at det er riktig type du kopierer? Står kanskje noe sånt som BB code eller url. Bruk den det står noe med bb ved. Og sjekk at det ikke er noen mellomrom inne i selve koden. Du kan jo poste den her, så kan jeg se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginajannoo Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har du sjekket at det er riktig type du kopierer? Står kanskje noe sånt som BB code eller url. Bruk den det står noe med bb ved. Og sjekk at det ikke er noen mellomrom inne i selve koden. Du kan jo poste den her, så kan jeg se? Jippi!! fikk det til. Tuuuusen takk :D det var nok feil kode... klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 18. oktober 2008 #6 Del Skrevet 18. oktober 2008 virker dette da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå