Gjest Gutt, 20 Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hei Kom i kontakt med en jente jeg lenge har visst hvem er, og vice verca. Etter en fest vi var på tok jeg initiativet til å snakke med henne på et nettsted, hvor jeg når jeg tenker på det i ettertid kanskje svarte henne noe knapt og "avvisende". Da hadde jeg tydeligvis pirret hennes nysgjerrighet, fordi jeg senere får melding av henne, uten å ha gitt henne nr mitt. Noe jeg så på som et godt tegn. Deretter sender vi meldinger til hverandre, og vi har en god tone. Jeg tar etter hvert initiativet til å få henne med på en annen fest, hvor hun etter å ha drukket litt søker seg nærmere meg, og hun tar etter hvert initiativet til klining. Senere på kvelden forteller hun meg (i rimelig beruset tilstand) at hun er glad i meg, og at hun alltid har syntes jeg har vært bra. Nå i det siste har det vært slik at jeg er den som må sende melding først nesten hver gang, med unntak av situasjoner der hun har en "unnskyldning" for å sende melding.. Kan dette være fordi hun skal spille litt "hard to get" ? I såfall har hun lyktes noe grenseløst, for jeg er vill etter henne Må legges til at hun er noen år yngre enn meg, og at hun av den grunn kanskje er litt beskjeden..?
girlnextdoor Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 enten spiller hun hard to get eller har mistet interessen. holder en knapp på det første:)
Gjest Gjest_jaja_* Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Men når jeg tenker meg om var det jeg som sendte mest meldinger til henne også før denne kvelden hvor hun tok initiativet, og hvor det ble roting.. Så har kanskje en teori om at sannheten kom frem etter at hun hadde drukket, eller er det kanskje bare ønsketenkning ? Hun sender meg fortsatt meldinger, og viser interesse.. Men jeg vet liksom ikke om hun er skikkelig gira ;s
Elisaen Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Be henne på date, rett og slett Da finner du ut om hun er interessert. Kino, middag eller bare noe så avslappet som å ta en kaffe sammen en dag.
Gjest Gjest_jaja_* Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Be henne på date, rett og slett Da finner du ut om hun er interessert. Kino, middag eller bare noe så avslappet som å ta en kaffe sammen en dag. Har gjort det, ba henne på film hjemme hos meg.. Det ble hun med på, og sa det hørtes kos ut Kan vel ikke være helt bort i natta det ?
Elisaen Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Har gjort det, ba henne på film hjemme hos meg.. Det ble hun med på, og sa det hørtes kos ut Kan vel ikke være helt bort i natta det ? Hvis hun vil se film hjemme hos deg etter dere har rota sammen, så er hun enten interessert eller bare veldig merkelig Så du får håpe på det første da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå