Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på noe litt mer orginalt enn heks, klovn o.l.. skal ikke være sånn veeeeldig sexy, men vil ikke gå med burka eller nonnedrakt om dere skjønner hva jeg mener :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_rsa_*
Skrevet

Hm, skjønner av innlegget ditt at forslagene mine ikke kommer til å falle helt i smak, men jeg prøver meg likevel. Vant premier for begge kostymene mine, så de kan jo ikke være så ille.

1. Gikk kledd som (ubrukt) tampong. Sydde selve tampongen av hvitt bomullsstoff, og fylte det med vatt. Husk hull til ansiktet, beina og armene. Hadde hvite strømpebukser og hvit trøye under. Fingerheklet en tykk blå tråd som jeg sydde fast på toppen av kostymet. Broderte på "ØB-fleur" og tok toget til festen med Kaptein Sabeltann :ler:

2. Gikk kledd som postgirobygget. Brukte en pappeske og klippet hull til armene. Tegnet på vinduer, noen gule og noen svarte. Klippet vekk to vinduer så jeg kunne se. På toppen skrev jeg Postgirobygget. Ikke særlig praktisk når man skal sitte, men var deilig å slippe å tenke på hår og sminke :ler:

Som du skjønner er det ikke akkurat kroppsnære kostymer, men da er man hvertfall ikke klin lik alle de andre jentene.

Skrevet

hahahahahah for noen geniale forslag!! :ler:

Skrevet

jeg tenkte også å kanskje gå som zombie bride.. hehe virker litt morsomt^^

noen andre som har noen forslag? :)

Skrevet

ingen flere kreative sjeler her inne? =P

Skrevet

Var paa en fest der en hadde kledd seg ut som "Tyggis under skoen"

Kledde seg i rosa med en sko paa topplokket :ler:

Gjest gutt i kjole
Skrevet

Du kan være Batgirl eller Supergirl....det vil vi gutter likt godt lol ;)

Jeg skulle vært Snehvit.....en flott unskyldning for å transe lol (and I luuuuuv it :)

Skrevet

Uteligger er jo enkelt å kle seg ut som. Bare finne noen gamle klær med hull og malingsflekker og rote seg til på håret og null sminke :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...