Gå til innhold

Fotograf i Mandal

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Noen som har erfaring med fotograf i Mandal/omegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://austrud.no/home/

Her har du en som er veldig erfaren og dyktig fototeknisk. Velg han om dere ønsker helt klassiske bilder som aldri går av moten.

Om du vil ha det litt mer sprekt har han en ung fotograf ansatt som også er veldig flink :)

Ellers har du Øysteins foto

http://www.oysteinsfoto.no/#

Jeg har egentlig hatt veldig bra inntrykk av bildene hans, men vær sikker på at du får han personlig da. Kjenner ikke til de som jobber der. Ble ærlig litt skuffet over hjemmesidens bilder, men det trenger jo ikke bety noe ;) For han skal være veldig flink :)

Håper du ble litt klokere i alle fall...

Personlig ville jeg valgt Austrud, eller kanskje helst han som er ansatt der. Veldig trivelig fyr...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Takk for svar:D

jeg har hørt en del om Austrud, noen som liker han om noen som ikke gjør, en del som mener han bestemmer for mye, men er han flink er vel ikke det noe problem.

Ellers har jeg sett på fotofabrikken på Øystein Ramstads bilder, og syntes han virket utrolig flink, noen som har erfaring med han?

Skrevet (endret)

Jeg har avtale med Petter Emil Wikøren - fått han anbefalt av ei venninne og velger å kjøre på han som freelance fremfor fotograf med studio og dill. Får da rettigheter på mine egne bilder, noe jeg anser som viktig.

Sjekk ut siden hans! Han holder til i Kr.sand, men reiser gladelig rundt, og hadde ikke noen problemer med å ta turen til Grimstad for oss, så da burde jo ikke Mandal være noe problem ;)

Endret av Sørlandsbrud_09
  • 3 måneder senere...
Skrevet

åå...hvor mye betaler dere for dette? er jo genialt med rettighetene! er det sånn vanlig timesfotografering? hvilke planer har dere visst været blir dårlig?

Gjest lucky08
Skrevet
åå...hvor mye betaler dere for dette? er jo genialt med rettighetene! er det sånn vanlig timesfotografering? hvilke planer har dere visst været blir dårlig?

lurer på samme ting..

• 2 uker senere...
Skrevet
lurer på samme ting..

Sjekk hjemmesiden hans - der finner du info og kontaktinfo.

www.petteremil.com

Skrevet

han tar bilder hele dagen fra frisøren til du går hjem om du vil, bare brudebilder, brudebilder og kirke osv, det avhenger av hvor mye du vil legge i det....

du får ikke alle bildene han tar, men det du avtaler på forhånd.

Han har studio hvis været blir dårlig - men det ligger da i Kristiansand, men er mobilt...

gå inn på siden hans - der finner du bilder, priser og kontaktinfo.

www.petteremil.com

Gjest Gjest_L79_*
Skrevet

Ei venninne av meg brukte fotofabrikken i Mandal. Han tok både tradisjonelle og utradisjonelle bilder og resultatet ble utrolig bra! Til tross for at bryllupet var i juni med snø i lufta så klarte han å få fram den gode stemningen og de varme blikkene mellom både forlovere og brudepar.

Etter at jeg så bryllupsalbumen her for ikke så lenge siden så ble jeg begeistret! Takkekortet var også nydelig og litt utradisjonelt.

Skrevet

Ja, jeg har sett litt på bildene deres på internettsiden og syntes de er utrolig vakre:D kikket litt på austrud, men var ikke helt det jeg er ute etter...

Hvilket fotoalbum hadde din venninne valgt?

Jeg sendte mail og fikk beskjed om at fotoalbumene kostet fra 1500-4500 så må nok innom å kikke visst vi velger dem:)

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...