Gå til innhold

Maggie Sottero i Trondheim

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :goodbye:

Jeg lurer på om det er noen her som vet av hvilke brudesalonger som fører Maggie Sottero i Trondheim.. ?

Og om det er noen som har noen erfaringer med brudesalonger her i byen...? Noen som anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frøken Frue har MS-kjoler, men er ikke imponert over servicen der. (jeg med flere) Ville seriøst sett meg om etter andre salonger.

Eva Brud på Heimdal og Excellent i midtbyen anbefales. Vet ikke om Eva Brud fører MS. Excellent gjør det ikke tror jeg

Skrevet
Frøken Frue har MS-kjoler, men er ikke imponert over servicen der. (jeg med flere) Ville seriøst sett meg om etter andre salonger.

Eva Brud på Heimdal og Excellent i midtbyen anbefales. Vet ikke om Eva Brud fører MS. Excellent gjør det ikke tror jeg

Hei:)

Har hørt om flere som omtale Frøken Frue i negativ forstand.. Så jeg styrer nok unna der ja..

Har også hørt at Tessem søm og design fører MS-kjoler..

Har også hørt at Agape har en salong på Moholt/Tyholt...

Skrevet

hei

jeg tenkte også å styre unne Frøken Frue pga at de hadde dårlig rykte, men jeg ville prøve alikevel, og endte opp med en flott kjole derifra.

Har bare skryt å si om de. Agape derimot......

Evabrud og Lises på mehus var jeg kjempefornøyd med.

Tessem ble jeg ikke imponert over.

Skrevet
hei

jeg tenkte også å styre unne Frøken Frue pga at de hadde dårlig rykte, men jeg ville prøve alikevel, og endte opp med en flott kjole derifra.

Har bare skryt å si om de. Agape derimot......

Evabrud og Lises på mehus var jeg kjempefornøyd med.

Tessem ble jeg ikke imponert over.

Jeg har ei som skal sy kjolen min, så jeg skal bare finne en modell jeg liker, men

er det slik når jeg prøver kjoler at de kommer til å tro at jeg skal kjøpe der?

Jeg er så fersk på dette (hvem er vel ikke)... Greit å få litt tips å råd fra andre i samme situasjon :sjenert:

Skrevet

Hei

Det er ingen kjøpetvang på noen av butikkee.

Det er bare å si at du synes den var fin f.eks, og så si at du skal prøve flere steder før du bestemmer deg. :)

Lykke til. :)

Skrevet
Hei

Det er ingen kjøpetvang på noen av butikkee.

Det er bare å si at du synes den var fin f.eks, og så si at du skal prøve flere steder før du bestemmer deg. :)

Lykke til. :)

Tusen takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...