En som vet Skrevet 7. oktober 2008 #1 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, tittelen sier vel alt... Lurer spesielt på om noen oppdaget noen forandringer i huden når det gjelder uren og sensitiv hud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean Skrevet 7. oktober 2008 #2 Del Skrevet 7. oktober 2008 Zink är mycket bra för cellernas läkeförmåga och för att förnya sig och bli friska från åkommor och sjukdomstillstånd. Man bör inte äta över 12 enheter zink om dagen som vuxen. Enbart zink fungerar dåligt, men brukar du en kombination av extrema mängder C-vitamin och just 12 enheter zink, bör du inom ett halvår se en förbättring i huden ja. Förutsatt god omvårdnad av hyn i övrigt då. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggerina Skrevet 8. oktober 2008 #3 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har god erfaring med sink men som Jean sa du må kombinere det. Det finnes også flytende sink som fungerer raskere. Men husk at du ikke må ta krom sammen med sink Hadde nesten glemt at jeg brukte å ta sink, jeg må begynne å ta det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 9. oktober 2008 Enbart zink fungerar dåligt, men brukar du en kombination av extrema mängder C-vitamin och just 12 enheter zink, bör du inom ett halvår se en förbättring i huden ja. Mulig jeg er forstod feil, men sier du at jeg bør ta 12 sinktabletter og masse c-vitamin hver dag for å se noen effekt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean Skrevet 9. oktober 2008 #5 Del Skrevet 9. oktober 2008 Oh NEJ!! Inte 12 tabletter då dör du... Alltså det som är rekommendrat dagsintag mellan ca 10-12 enheter mg el liknande då. Det står alltid på burken. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #6 Del Skrevet 9. oktober 2008 Mulig jeg er forstod feil, men sier du at jeg bør ta 12 sinktabletter og masse c-vitamin hver dag for å se noen effekt?? Antar at det menes en "kilde" som inneholder sink. Syns i såfall at 12 enheter med sinkinnholdig mat høres mye ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snooops Skrevet 9. oktober 2008 #7 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er ikke 25-50 mg anbefalt daglig inntak for voksne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 10. oktober 2008 Oh NEJ!! Inte 12 tabletter då dör du... Alltså det som är rekommendrat dagsintag mellan ca 10-12 enheter mg el liknande då. Det står alltid på burken. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Haha... Okay, det var godt å høre, begynte å lure litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå