Gå til innhold

I dag har vi sett på ringer!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er TOTALT forelsket i denne ringen! Han vil ha en som er litt rundere og 6mm bred, men det er jo greit.

Åh, nå håper jeg bare han friiiir snart :rødme:

Det var forresten hans idè at vi skulle titte:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er TOTALT forelsket i denne ringen! Han vil ha en som er litt rundere og 6mm bred, men det er jo greit.

Åh, nå håper jeg bare han friiiir snart :rødme:

Det var forresten hans idè at vi skulle titte:):)

Oioi, så spennende, da blir det sikkert frieri snart :o)

Lykke til, og bli med oss videre her når du skal starte planlegging av bryllup

Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet

Vi vurderte også disse ringene. Men fant ut at det kanskje ble litt mye med så mange diamanter i en ring jeg skal bruke hver dag. Da er det bedre å få en slik ved en annen anledning. Vi endte derfor opp med helt enkle ringer, 4mm, og en diamant i min :) Våre er litt rundere, da det er mye mer behagelig å ha på. Veldig fornøyde... :)

Skrevet
Vi vurderte også disse ringene. Men fant ut at det kanskje ble litt mye med så mange diamanter i en ring jeg skal bruke hver dag. Da er det bedre å få en slik ved en annen anledning. Vi endte derfor opp med helt enkle ringer, 4mm, og en diamant i min :) Våre er litt rundere, da det er mye mer behagelig å ha på. Veldig fornøyde... :)

Har tenkt akkurat det samme som deg, men da jeg så den i dag igjen (jaaa, har kikka på den et par ganger før) så var jeg solgt! Men nå ble jeg plutselig usikker igjen :s

Uff, glad ikke jeg skal bestille ringer jeg;)

Skrevet

jeg fikk denne ringen i morgengave - bare ELSKER den.

Helt utrolig at min kjære greide å finne den helt av seg selv...

Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet

Helt enig i at ringen er NYDELIG! Hadde/har kjempelyst på den selv, den er veldig pen med alle diamantene, og akkurat passe bred (3 mm). Men som sagt måtte jeg bare innse at det kanskje ikke var det beste valget for oss når det gjelder forlovelses-/giftering (bruker de samme). Siden disse skal brukes hver eneste dag resten av livet. Valgte derfor enkle ringer med en diamant i min (må jo ha noem som glinser). Er veldig fornøyd med det valget vi tok, men dette er helt opp til dere/deg! De fleste er nok veldig fornøyd med ringene de velger uansett... :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...