Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lost_*
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten min i et år snart. Før vi ble sammen hadde han en kjæreste som han hadde vært sammen med i 7 år, jeg hadde en samboer som jeg hadde vært sammen med i 6.

Hans eks pleide sjelden være på besøk hos familien hans og hadde lite eller ingen kontakt med hans per telefon. Da det ble slutt var det lenge telefoner og meldinger fra eksen til min kjære om at hun ville ha ham tilbake og slike ting.

I senere tid har plutselig meldinger fra henne begynt å tikke inn på brorens mobil og hun sender kort til moren til min kjære når hun er på ferie - dette har hun heller aldri gjort før.

Er jeg urimelig når jeg ber min kjære minne henne på sin plass? Er det for mye forlangt at han forteller henne at hun ikke skal forsøke å holde en kontakt med hans familie som hun aldri har hatt med dem før det ble slutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selvsagt ikke! Hadde gjort det selv. Egentlig burde han ha tenkt seg dette av seg selv, men iblant trenger de et spark bak. Han tenker gjerne ikke på at dette plager deg (selv om det egentlig er ganske logisk)

Skrevet (endret)

Dette synes jeg høres sært ut, særlig siden hun ikke har gjort det før. Det kan virke som hun prøver å komme inn i varmen hos kjæresten din, men bruker bakveien?

Men hun kommer vel ikke noen vei med kjæresten din ved å sende sms til broren og kort til foreldrene? Uansett så forstår jeg at det er irriterende.

Endret av My
Skrevet

Siden hun ikke har gjort det før, ville jeg definitivt vært litt skeptisk. Du kan jo ta en liten prat med kjæresten din, han skjønner forhåpentligvis hva du mener :)

Skrevet

Jeg ville også vært litt skeptisk! Jeg ville også snakket med han om dette! Håper det ordner seg!

Skrevet

Jeg hadde nok ikke gjort noe, bortsett fra å tenke mitt.

Hva gjør vel en sms eller et postkort i ny og ne mens hun har kjærlighetssorg?

Det går nok over.

Skrevet

hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke for enhver pris giddet å presse typen til dette.

Kan ikke broren la vær å sende tilbakemeld, og moren trenger vel heller ikke gi henne tilbakemeld?

Gjest Tigress
Skrevet

Det må vel vere opp til dei som ho tek kontakt med å ta avgjerdsla om dei vil ha noko med ho å gjere eller ikkje?

Gjest Sandbekken
Skrevet

AH! hva skal du gjøre? Det finnes ingen lette svar på dette..

Hadde jeg vært deg så hadde jeg diskutert det med kjæresten og fått ham til å forstå hvordan jeg følte det.

så hadde vi funnet en løsning sammen, det viktigste er jo at dere er åpne med verandre :) lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...