Gjest MINNA Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Okej, nå skal jeg prøve å forklare på best mulig måte hvordan det er mellom meg og en fyr jeg er ganske betatt av, og jeg vil gjerne høre deres mening og hva dere tror dette er.. :rødme: Vi har holdt på i mer enn 6 mnd og vi ender vanligvis opp med hverandre etter vi har vært på by'n..i sommer har det vært opptil både 2 og 3 ganger pr uke. Mens vi har holdt på fikk han seg PLUTSELIG dame.. men det ble slutt etter en uke fordi han ikke var klar for det ett forhold krevde av han. Når det ble slutt virket han faktisk litt ivrig på å fortelle meg dette, i og med at vi hadde kranglet om dette fordi han tidliere hadde sagt til meg at han ikke var klar for noe seriøst. Greit nok det, men jeg følte meg lurt og sveket, så var "uvenner" noen uker. Nå har det gått 1 mnd ca siden det ble slutt mellom dem og jeg har ikke sett noe mer av dem sammen (som jeg gjorde når de også holdt på)...-og han er sammen med meg 1 gang pr natt. Jeg anser denne relasjonen som ett elsker/elskerinne forhold men jeg føler såpass mye for han at jeg egentlig ønsker at det skal være mer, men jeg er redd jeg overtolker signalene.. Her er noen: -han spurte venninnen min om hva jeg syntes om han for 3 mnd tid siden -vi ender alltid opp med å ha sex selv om kanskje en av oss har hintet om at vi ikke orker å hasex når vi blir med hverandre hjem -vi har mindblowing sex, av den typen man ser på film.. -han sier ofte "jeg har hatt mer sex med deg enn med henne" (jeg: ..jaha og poenget ditt er?) -for noen dager siden sa han "du er alltid så fin du!" , selv om hun jenta han var sammen med i 1 uke har finere kropp enn meg og jeg heller kan beskrives som feit. -han er ganske omsorgsfull når det kommer til å ta vare på meg som venn, har endt opp med å tekste hverandre ett par netter til klokka 7 om morgenen bare for å få klarhet i det med hun andre jenta, trøste meg på en måte. han er også en ordentlig gentleman som passer på at jeg aldri fryser eller behøver å bære rundt på tingene mine selv.. -når vi er ute sammen har vi det kjempegøy, danser og tuller og prater.. -han skal alltid drive å løfte på meg både i tide og utide.. når vi danser f.eks.. -jeg føler han har åpnet seg ganske godt til meg når det gjelder fortiden sin.. -jeg har hilst på hans familiemedlemmer etter oppfordring fra han.. -jeg savnet han mye da han holdt på med hun andre (selv om de bare var sammen 1 uke så vi ikke hverandre på 1mnd) og jeg tenkte at hvis jeg ender opp med han igjen skal jeg sørenmeg fortelle at jeg hadde savnet han så... da fikk jeg til svar at "jeg har faktisk savnet deg jeg også" ... -han sier også at det ble slutt med hun andre fordi hun masa så mye og var så sjalu... jeg derimot snakker gjerne om hun hvis han ønsker det, innenfor rimelighetens rammer.. -han vil ikke møtes på vanlige ukedager, da han synes det blir for seriøst og kjæreste-aktig.. -han har unnskyldt seg for at jeg måtte se de to sammen -han har sagt at grunnen til at vi aldri kan bli noe mer er fordi jeg har holdt på med en av vennene hans.. -han er "flink" på å bruke kjælenavn på meg.. -vi har avsluttet dette opplegget vårt 2 ganger men han har kommet tilbake.. -han poengterer ofte at han synes det blir for masse, og at jeg bare må slappe av og ta ting med ro.. MEN..hva er dette? Bruker han meg? Tror dere virkelig det at jeg har holdt på med kompisen hans plager han så mye? Klarer han ikke å la meg gå? Beklager hvis det ble litt mye rot men bare må få det ut! Hver gang vi avslutter dette opplegget har jeg delvis lagt han bak meg, men så kommer han inn i livet mitt igjen og forvirrer meg igjen:(
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Du vil ha meninger om hva dette er: Det er et fb-forhold hvor den ene parten har mer følelser enn den andre. Du blir brukt og bruker, og jeg skjønner ikke hva som er problemet egentlig.
Gjest MINNA Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Du vil ha meninger om hva dette er: Det er et fb-forhold hvor den ene parten har mer følelser enn den andre. Du blir brukt og bruker, og jeg skjønner ikke hva som er problemet egentlig. fb-forhold?? problemet er at jeg synes det er kjedelig at jeg ikke får noen ordentlig sjangs, og om han bare bruker meg eller om han føler noe som helst for meg...?
Gjest *nurket* Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 At dere har bra sex er ikke ensbetydende med følelser. Man kan ha sinnsykt rå sex uten følelser involvert. Ingen av disse punktene du nevner får meg til å tro at han er interessert i noe seriøst... Dere har nok et knullekompis (fuck buddies, friends-with-benefits) opplegg, hvor du har mer følelser for han. Noe som, som regel skjer når man innleder slike forhold.
Gjest Gjest_jente 28_* Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Svaret er opplagt! Han er faktisk IKKE interessert. Jo før du innser det jo lettere blir det å komme seg videre med selvtilliten nogenlunde i behold.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Ikke fokuser så mye på hva HAN er interessert i. Tenk på hva DU er interessert i. Vil du ha en type som er så vinglete som han? Som gir deg doble signaler, ikke verdsetter deg fullt ut? Nei, vær heller litt diva. Dump han og finn noen som behandler deg med full respekt og beundring. I mellomtiden klarer du deg utmerket godt alene.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg tror nok at han liker deg, MEN at han synes du finner deg i for mye. Han driver og tester deg (sikkert ubevisst), mens du setter ikke grenser. Du er vel litt for gal etter han. Hvis du snur litt, får nok og ikke gidder mer med han, så vil du gi et annet inntrykk. Men du må mene det, ikke spille.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Enig med siste innlegg. Jeg tror han er interessert og at dere to kommer til å ende opp sammen. Bare pass på deg selv, tenk etter hvordan DU vil ha det og stå på noen av dine krav iallfall. Det skaper både mer selvrespekt hos deg, og mer respekt fra han for deg. Og det forebygger problemer senere i forholdet. HIlsen ei som snakker av erfaring!
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 Dette minner meg mye om min tidligere elsker. Han var på mange måter som denne fyren din. Kunne si og gjøre mange av de tingene du skriver her. Sexen var og fantastisk. Vi hadde en del kontakt utenom, var gode venner og snakket mye sammen på telefon og chat. Men, for det er et men, det var ingen ekte føleser inne i bildet. Jeg for min del så på han som en god venn, og sex partner, men ikke som en jeg ville binde meg til. Han så det på samme måte. Vi og prøvde flere ganger å kutte ut underveis, men det endte alltid med at han kom tilbake til meg. Han klarte liksom ikke helt å slippe meg. Som din fyr, fant han noen damer underveis. Var en han prøvde litt med, for å så kutte ut og komme til meg igjen. Plaget meg ikke, men de ulike signalene var ikke alltid så lett å tolke. Likte han jo godt og på en måte, men kunne ikke se oss sammen. Til slutt fant han en han slo seg til ro med. Men selv nå kunne han ikke helt glemme meg. Vi hadde fortsatt kontakt som venner, men bare pratet, møttes ikke. Endte med at han kom en siste gang, jeg tok meg ikke bryet med å spørre om de fortsatt var sammen. Det var de... Jeg tenkte som så, at han trengte vel denne siste gangen for å få meg ut av systemet sitt... Vel så enkelt var det ikke, han har etter det fortsatt å ta kontakt med meg med gjevne mellomrom. Prøvd å få komme til meg. Men nå har jeg satt foten ned og sagt nei. Utroskap er ikke helt min greie. Så det ville jeg ikke bevist være med på. Vet ikke om du får noe ut av dette. Det jeg prøver å si, er at en kan ha ganske store problemer med å la noe godt slippe, selv om det ikke er ekte føleser inne i blidet. Slik du legger det fram, høres det ut som mye av det samme med dere. Ikke gå i min felle. Da blir du bare brukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå