Gå til innhold

Ønskeliste

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Trenger litt tips til hva vi kan ønske oss, gjerne andre ting en kjøkkenting. Og det er snakk om TING, ikke penger, gavekort etc.

Eller, hva ønsket dere dere?

Endret av bunadbrud
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trenger litt tips til hva vi kan ønske oss, gjerne andre ting en kjøkkenting. Og det er snakk om TING, ikke penger, gavekort etc.

Eller, hva ønsket dere dere?

Vi kommer iallefall til å ønske oss noen gode dyner og puter, samt sengesett :)

Skrevet

Vi kommer (hvis brudgommen altså går med på det) til å ønske at bidrag gis til veldedige organisasjoner fremfor mer eller mindre "meningsløse" gaver til oss.

Gjest Deception
Skrevet

Sengesett og håndklær av god kvalitet, ullpledd.

Skrevet

Hva med brukskunst?

Skrevet

et vennepar av meg fikk knallfine jakker! vann- og vindtette :) sånt koster jo litt, så super gave syns jeg!

ellers er jo alt sengesett, håndklær, dyner og puter nevnt...

Skrevet

digitalt speilreflekskamera (håper vi får det!!)

dørskilt

telt

brødbakemaskin

vaffeljern

tivoliradio

sovepose

sykkel

filmkamera

høytalere

fint postkassestativ (!)

grill

flaggstang (!)

Haha, dette var bare noen forslag jeg kom på i farta ;)

Skrevet

Skriver under på det flere andre skriver her, kommer til å ønske meg sengetøy og håndklær fra Lexington og Gant Home, dyrt men fantastisk kvalitet:) Sånne ting som jeg egentlig ikke tar meg råd til å kjøpe selv... Må finne på andre ting også, så jeg følger spent med på denne tråden:)

Skrevet
digitalt speilreflekskamera (håper vi får det!!)

dørskilt

telt

brødbakemaskin

vaffeljern

tivoliradio

sovepose

sykkel

filmkamera

høytalere

fint postkassestativ (!)

grill

flaggstang (!)

Haha, dette var bare noen forslag jeg kom på i farta ;)

Kom på flere ting:

dvd-opptaker

billetter til teater, konserter, kino...

og så sånne typiske ting som blomstervaser, lysestaker, kunst...

Skrevet

-blender

-gavekort på Spa

-gavekort på en bra restaurant

-trillekofferter

-lomme-tv

-kokebok

-symaskin

-ekspressomaskin

-stativ med vedovn-redskaper

-dyner og puter til gjester

-hagemøbler

-brettspill

Skrevet

Noe av det vi ønsker oss:

-Kunst

-Rørospledd

-Håndklær

-Duker

-Dørskilt

-Postkasse

-Sengetøy

-Digital bilderamme

-Frukttrær

-Koffertsett

-God vin

-Peissett

-Vedholder

-Dørmatte

-Turutstyr (bestikk, stormkjøkken, turkjeler, kniv, liggeunderlag, sovepose, tursekk++)

-Brettspill

-Atlas

-Leksikon

-Opplevelser (reise, teater, kino, restaurant ++)

Skrevet

Dere som ønsker der alt mulig, har dere spesifisert alt, som f.eks spill, type kofferter, utseendet på dørskiltet osv??

Og ønskelister, sender dere med i innbydelsene eller på mail eller?

Skrevet
Dere som ønsker der alt mulig, har dere spesifisert alt, som f.eks spill, type kofferter, utseendet på dørskiltet osv??

Og ønskelister, sender dere med i innbydelsene eller på mail eller?

Noe er spesifisert, feks type brettspill, hvilken postkasse osv, mens annet er uspesifisert... Vil ikke legge for mange føringer heller.

Vi skal ha en webside med informasjon om overnattingsmuligheter, kart osv, og der legger vi også ut ønskelisten (for de få som ikke bruker nettet så spres ønskene via våre foreldre), adressen vil vi legge med invitasjonen Synes ikke det passer seg å sende den med invitasjonen.

Skrevet (endret)

Vi skal også ha ønskelisten (delvis spesifisert/delvis ikke) på nett. Men det jeg under meg over er hvordan vi skal unngå at noen kjøper det samme. Synes det må være stress å være den eventuelle gavekoordinatoren som får telefon døgnet rundt om hvem som har kjøpt hva og om noen har kjøpt det og det.

Endret av bunadbrud
Skrevet

Nå fikk jeg en GENIAL ide. Mulig noen har fått den før, men shit au. Dersom jeg oppretter en epost : [email protected] så kan de som har kjøpt gaver sende mail dit, og så sletter noen det fra listen. Genialt.

Skrevet

Vi har tenkt til å bl.a. ønske oss

- ny linse til speilreflekskameraet

- hjemmekinoanlegg (vi skal ikke ha et stort et)

- telt

- turting og turtøy

Vi skal gjøre som Concertina og legge med en adresse til vår bryllupshjemmeside i invitasjonen. Her vil det stå litt om oss, overnattingsmuligheter, kontaktinfo til andre sentrale personer i bryllupet + at ønskelisten vil ligge der. Jeg har vært usikker på hvordan jeg skulle gjøre det med ønskelisten, for jeg vet en venninne at meg fikk til å lage sånn at dersom gjestene hadde kjøpt noe, så gikk de selv inn på denne hjemmesiden og trykte "kjøpt!" (eller noe sånt) selv, sånn at det ikke var noe mellomledd. Vet ikke helt om jeg får til dette selv, men jeg skal prøve! Og hvis ikke, så var jo denne mailen en genial idé! :Nikke:

Skrevet

Jeg synes det er kjempe vansklig med gaveliste. Spesielt når man er godt voksen, og har egentlig det meste allerede, og har råd selv til å skaffe det.

Det som kunne værefint er kunst fra kansje en kunstner jeg velger selv.

Men Vi er begge enige at vi ikke skal spørre om noe og ber folk donerer til veledighet istedet.

Kansje gjester blir sure...men det er faktisk ikke alle som ønsker seg gaver :Hehe:

Gjest kunstner
Skrevet

Hva med et maleri? Forhåpentligvis vil det øke i verdi, så om noen år blir dere rike...

Skrevet

masse gode tips her.

noterer for harde livet...

Skrevet

mye bra tips :) men også en del som vi ikkje trenger/har, men takk like vel. flere tips tas imot med takk.. av de tipsene jeg "liker best" til nå er:

tivoliradio

Rørospledd

God vin

og eller noen ting til.. men vi ønsker oss IKKE sengtøy og dyner, det har vi ;)

et annet spørsmål, hvordan spre hva vi IKKE TRENGER/ØNSKER oss? det er ikkje for å være slemme, men vi trenger ikke 10 sett med sengetøy og har heller ikke plass. trenger ikke 12 kakespader, og 4 brødristere osv... trenger derimot vannkoker :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...