Gjest sunnoggo Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har i 7 år nå spist chips, brus og godteri flere ganger i uka(er ikke overvektig selv om jeg har gjort det), MEN jeg begynner å føle det på pusten og kondisen...også er hjertet mitt begynt i de siste dagene å slå enten et ekstra slag eller vanlige slag også et sterkere...begynte å bli redd, så nå er det på tide å begynne mitt sunne liv...motivasjon?
Essie_ Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg mener motivasjon er noe man må finne i seg selv. Den varer hvertfall lenger enn "andres" motivasjon. Motivasjonen min er at jeg blir sunnere og vet at jeg gjør det jeg kan for å holde meg frisk. Endret pga skrivefeil Endret 7. oktober 2008 av Anemsi
Gjest -Maggie- Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Er ikke det du nevner motivasjon for deg?
Muffinsdilla Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Høres ut som du allerede har motivasjonen klar! Det gjelder å finne aktiviteter du trives med og syns er gøy. Noen liker lange raske gåturer, mens andre liker svømming eller aerobic. Velg det som passer deg best, eller varier mye. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå