Gjest lillelinn Skrevet 7. oktober 2008 #1 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) vi gifter oss i sandefjord 6 juni. akkuratt nå er alt et totalt kaos.. jeg tror alltid jeg har ting under kontroll... så sjekker jeg listen .. og blir helt satt ut.. jaja. fortsatt god tid :D dette er i orden hvertfall : -pastor knut som er på kg vier oss. -lokalet er booket fredag og lørdag -kjole er kjøpt -esker til bordkort er kjøpt -tiara er kjøpt -hårpynt til ungene er kjøpt -mannen er i boks.. -vielse plass er bestemt -innbydelser er kjøpt -brudepikekjoler er bestilt tror det var alt ... Endret 21. oktober 2008 av lillelinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #2 Del Skrevet 8. oktober 2008 Gratulerer med og hit i bryllupsdagbøkene Blir spennende å følge deg fremover På denne tiden skal det vel kanskje være litt kaos Men brikkene faller vel mer og mer på plass etterhvert som det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 8. oktober 2008 #3 Del Skrevet 8. oktober 2008 :strix::strix: :strix::strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. oktober 2008 #4 Del Skrevet 9. oktober 2008 til bryllupsdagbøkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelinn Skrevet 9. oktober 2008 #5 Del Skrevet 9. oktober 2008 venter på tingene jeg har kjøpt fra e-bay:D pynte ringer til kort ogl, esker, hårpynt til jentene... hmm... tror det var alt... lurer på å bestille kjoler som ligner på min til jentene, dresser kjøper vi på henner og mauritz eller noe, til guttene, de kommer til å vrenge av seg jakker og slips etter vielsen likevel.. så er ikke noen vits i tusenvis av kroner xtra ut i klær til dem... nå ligger jeg i senga og er syk.. innmari synd på meg hehe jaja ... så får jeg slappet av litt da :D får servert mat på sengen av elste datter på 11 og gubben min nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. oktober 2008 #6 Del Skrevet 9. oktober 2008 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelinn Skrevet 9. oktober 2008 #7 Del Skrevet 9. oktober 2008 tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelinn Skrevet 12. oktober 2008 #8 Del Skrevet 12. oktober 2008 kjøpte disse : innbydelser på ebay i går. 150 kr ca- så printer vi bare på dem selv. enkelt og greit :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. oktober 2008 #9 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ååå de var kjempe fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelinn Skrevet 21. oktober 2008 #10 Del Skrevet 21. oktober 2008 har fått innbydelsene, jentenes hår pynt, eskene, pynteringer i posten nå :D brudepike kjolene er bestilt:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå