Maneo Skrevet 8. oktober 2008 #41 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ønsker Mia alt godt. Hun er en flott dame, håper hun kommer sterkere tilbake
mysan Skrevet 8. oktober 2008 #42 Skrevet 8. oktober 2008 Leste i Aftenposten i dag at det nok ikke er Mia selv som er problemet, men de som står bak showet hennes. Ingen har visstnok klart en aleneforestilling på Chat Noir siden Dag Frøland, så det var nesten dømt til å mislykkes før de startet. Videre har de hatt for liten buffersone når det kommer til økonomi. Hva showet egentlig gikk ut på, aner jeg ikke, men jeg antar at selv om det skulle handle om Mia, så var det neppe hennes privatliv, kanskje heller hennes showhistorie? Men som sagt, jeg aner ikke. Jeg hadde nok ikke kommet til å gå og se showet, det er ikke helt i min genre det hun driver med, men det hun har gjort tidligere av det jeg har hørt, har da vært bra. Synes hun er flink jeg selv om det ikke er min stil.
Vera Vinge Skrevet 8. oktober 2008 #43 Skrevet 8. oktober 2008 Bare kult at hun har levd livet. Imidlertid har hun vel ikke apell nok som entertainer til å kunne dra folk med et show basert på eget navn? Hun er vel dessuten for gammel etterhvert til å spille på imaget som sexy diva med store pupper. Det begynner å bli litt corny. Satyr Jeg skjønner egentlig ikke hva alder har med dette å gjøre. Er det å spille på sex-appeal forbeholdt de under 30? Er ikke superfan av damen, men hun er ærlig det skal hun ha. Hva er galt med å fortelle om fortiden sin åpent og ærlig? Tja, jeg vet ikke om det er dette som kalles ærlighet, jeg. Åpenhet, ja. Men hvis man skal snakke om ærlighet, tenker jeg at det må henge sammen med informasjon det er viktig at kommer fram i offentligheten. Er henne sex-eskapader viktig informasjon? Men ellers kan jeg føle med henne og fiaskoen. Jeg har ikke verken noe elsk- eller hatforhold til henne, men jeg klarer ikke å glede meg over fiaskoer, uansett hva jeg syns om de det gjelder.
Gjest Tanita Skrevet 9. oktober 2008 #44 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg trodde Mia var populær blant folket og at det ville bli en suksess, så ikke vet jeg men kanskje det bare ble for mye Mia til slutt? Synd, egentlig.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #45 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg trodde Mia var populær blant folket og at det ville bli en suksess, så ikke vet jeg men kanskje det bare ble for mye Mia til slutt? Synd, egentlig. Jeg tror kanskje hun ikke står seg så bra som eneste hovedrollefigur. Kan bli litt vel mye - hun er ganske intens. Jeg er også litt i tvil om hun innehar de kunstneriske egenskapene som skal til for å bære hovedtyngden av en forestilling helt alene. Hun fikk ros av Sven Nordin da de spilte sammen (har glemt hva stykket heter). Kanskje hun lykkes bedre i sånne settinger, hvor hun blir balansert av andre aktører som kan sitt fag. Jeg har ikke noe mot Mia (ikke følelser for heller - bare likegyldig), men hadde nok aldri kommet til å gå på en forestilling hvor hun hadde den eneste hovedrollen. Hun apellerer ikke til meg på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå