Gjest ¤bella¤ Skrevet 8. oktober 2008 #21 Skrevet 8. oktober 2008 Forstår ikke folks behov for å kose seg med andres fiasko.
Gjest surmaget Skrevet 8. oktober 2008 #22 Skrevet 8. oktober 2008 Hun spiller på navnet sitt, og har egentlig få meritter hva suksess angår. Hun er en artist som heter Mia, og hvorfor skal hun da ikke spille på navnet sitt? Morten Harket har konserter og selger plater på navnet sitt, skulle han for eksempel ikke gjort det? Jeg skjønner ikke denne hetsen mot Mia. Hun er riktignok ikke min favorittartist men det har ikke noe med henne å gjøre. Jeg ser at hun har utlevert seg selv en del gjennom media og kanskje hun hadde vært tjent med å holde noe informasjon tilbake. Samtidig ser jeg at for andre som har hatt misbrukende foreldre og andre som har opplevd voldtekt kan ha nytte av å se at en profilert person står fram. Jeg syns det er trist for henne å ha lagt ned mye arbeid i noe som blir lagt ned med en gang, men nå skriver media om at det ikke er hennes skyld at showet floppet. Jeg syns også det er synd på enkelte mennesker som "feeds on" andre menneskers nedturer og godter seg over det. Er det fordi hun lizzom "tror hun er noe"? For det skal man visst absolutt ikke gjøre i enkelte kretser.
Gjest Ansjoni Skrevet 8. oktober 2008 #23 Skrevet 8. oktober 2008 Forstår ikke folks behov for å kose seg med andres fiasko. Nei, det er veldig trist. Det er jo noe som heter at det eneste som er bedre enn egen suksess er andres fiasko, og det er dette et tydelig bevis på. Det er jo ikke bare Mia Gundersen som blir skadelidende under dette her...
Esmarelda VillaLobos Skrevet 8. oktober 2008 #24 Skrevet 8. oktober 2008 Forstår ikke folks behov for å kose seg med andres fiasko. Ikke jeg heller, det er ufattelig. Den typen mennesker burde man styre langt unna, de er giftige.
mysan Skrevet 8. oktober 2008 #25 Skrevet 8. oktober 2008 Det finnes vel knapt noe mer nedrig enn å fryde seg over andres nederlag. Det sier noe om den som fryder seg..
Gjest Ulva35 Skrevet 8. oktober 2008 #26 Skrevet 8. oktober 2008 Det håper jeg da virkelig ikke! Jeg synes slik skadefryd er helt forkastelig. Helt enig. Og som en skrev i en debatt i en lokalavis. Ta showet ditt til Stavangeren Mia så skal du se på andre boller. Er ikke superfan av damen, men hun er ærlig det skal hun ha. Hva er galt med å fortelle om fortiden sin åpent og ærlig? Slutt å være skaderfro, la være å lese boka og ikke gå på forestillingene hvis dere ikke vil, men å fryde seg over andres nederlag er helt forkastelig som Pøbelsara sier her. Jeg kommer ikke til å lese boka eller se showet om det blir satt opp her, men det betyr ikke at jeg kaster dritt på andre.
Tabris Skrevet 8. oktober 2008 #27 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har ikke sansen for Mia Gundersen i det hele tatt og synes vel egentlig det er litt småpinling at regionen jeg er fra skal forbindes med henne og Ole Klemetsen (men vi har heldigvis Siri Kalvig, Kristian Valen og Kristoffer Joner som veier opp for dette ). Når det er sagt, så har jeg vondt av henne nå. Hvordan må det ikke føles, å selge femti billetter? Jeg kan dog ikke helt forstå hvor stort ego man må ha for å lede an et eget show som skal basere seg kun på en selv og eget navn. Hun har hatt en lang og variert karriere bak seg, men jeg synes ikke hun er en stor nok artist til å klare å bære et slikt show som dette alene, noe som jo også har vist seg. Men jeg unnet henne ikke dette. Det må være svært tungt.
Fat Sally Lee Skrevet 8. oktober 2008 #28 Skrevet 8. oktober 2008 Er jeg den eneste som har sansen for Mia? Tidligere synes jeg hun var slitsom, men nå beundrer jeg motet hennes. Dessuten har jeg sett henne både i musicals og konserter, og hun er virkelig knallflink til å underholde. Dette showet tror jeg dessverre var veldig feil timet, folk har fått litt nok av Mia nå, det er jo absolutt forståelig. Jeg kunne godt tenke meg å se showet jeg, så det er trist at det ikke blir flere visninger. Men hun kommer nok sterkt tilbake!
Gjest Elastica Skrevet 8. oktober 2008 #29 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har ikke sansen for Mia Gundersen i det hele tatt og synes vel egentlig det er litt småpinling at regionen jeg er fra skal forbindes med henne og Ole Klemetsen (men vi har heldigvis Siri Kalvig, Kristian Valen og Kristoffer Joner som veier opp for dette ). Høh, Kristian Valen er vel ikke noen motvekt i såmåte???
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #30 Skrevet 8. oktober 2008 og hun er virkelig knallflink til å underholde. Det tror faktisk jeg også, men hun ødelegger for seg selv ved at alt skal handle om Mia Gundersen, personen. Uansett dyktighet, så blir det litt ekkelt når entertaineren er mer opptatt av seg selv enn sitt publikum.
ToveM Skrevet 8. oktober 2008 #31 Skrevet 8. oktober 2008 Hun er en flink skuespiller og artist, men stor nok til å ha sitt eget show om seg selv, syntes jeg ikke hun er.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #32 Skrevet 8. oktober 2008 Høh, Kristian Valen er vel ikke noen motvekt i såmåte??? Det samme tenkte jeg, han er jo det pinligste regionen har å by på!
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 8. oktober 2008 #33 Skrevet 8. oktober 2008 Uansett dyktighet, så blir det litt ekkelt når entertaineren er mer opptatt av seg selv enn sitt publikum. Ja men er hun egentlig det, eller er det bare noe du føler? Helt greit å ikke like henne som artist, hun er ikke i min genre heller men derfra til å påstå at hun er full av seg selv.. det gjelder i såfall de fleste artister. Kristian Valen, motvekt
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #34 Skrevet 8. oktober 2008 det gjelder i såfall de fleste artister. Jeg vet ikke - såvidt meg bekjent er det ikke så mange revyartister som har spunnet hele showet rundt sin egen person og personlighet(type:"Leiv Juster - the one and only").
MarianneE Skrevet 8. oktober 2008 #35 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ønsker Mia alt godt. Hun er en flott dame, håper hun kommer sterkere tilbake Helt enig!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #36 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg vet ikke - såvidt meg bekjent er det ikke så mange revyartister som har spunnet hele showet rundt sin egen person og personlighet(type:"Leiv Juster - the one and only"). Så du så showet?
Tabris Skrevet 8. oktober 2008 #37 Skrevet 8. oktober 2008 Ang. Kristian Valen - jeg husker ham best fra lokalradioen, og der var han alltid dagens høydepunkt. Hans andre runde på tv har jeg elegant fortrengt.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #38 Skrevet 8. oktober 2008 Så du så showet? Nei, men jeg har lest anmeldelsene. Hva antyder du egentlig? Showet heter "Alt om Mia", og markedsføres som et show av, og om, Mia Gundersen.
Gjest Ansjoni Skrevet 8. oktober 2008 #39 Skrevet 8. oktober 2008 Ang. Kristian Valen - jeg husker ham best fra lokalradioen, og der var han alltid dagens høydepunkt. Hans andre runde på tv har jeg elegant fortrengt. Eller som Sibbe fra Sandnes, det var utrolig festlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå