Gå til innhold

Mia Gundersen tryner

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Rabarbra_*
Skrevet

Showet til Mia Gundersen tas av plakaten etter 1 visning. Hurra !

Etter sine forferdelige tv-opptredener og bokutgivelse, måtte man vel forvente at folk ble drittlei hele dama.

Skrevet

På hvilken måte er det "hurra" for deg at showet ble tatt av plakaten? Var det noen som hadde planer om å binde deg fast til en stol og tvinge deg til å se det? Ellers er det vel ett fett for deg om det går eller ei. Om du ikke ville se det, så kunne du jo enkelt og greit bare latt være...

Skrevet
På hvilken måte er det "hurra" for deg at showet ble tatt av plakaten? Var det noen som hadde planer om å binde deg fast til en stol og tvinge deg til å se det? Ellers er det vel ett fett for deg om det går eller ei. Om du ikke ville se det, så kunne du jo enkelt og greit bare latt være...

Skadefryd er den beste fryd..

Skrevet

Hvorfor glede seg over andres fiasko?

Føler du deg bedre nå?

Skrevet

Mia Gundersen har gjort mye dumt, men jeg synes synd på henne som må legge vekk et stort og dyrt show.

Skrevet

Hun spiller på navnet sitt, og har egentlig få meritter hva suksess angår.

Skrevet

... uten at det forklarer hvorfor det på noen som helst måte er positivt for oss andre at showet blir tatt av. De som ikke vil se det, kan la være å gå. Så hvorfor det spiller noen forskjell for dem om showet går eller ei, det skjønner jeg ikke.

Skrevet
Hvorfor glede seg over andres fiasko?

Føler du deg bedre nå?

Er ikke det ganske typisk norsk ?

Skrevet

Jeg ønsker Mia alt godt. Hun er en flott dame, håper hun kommer sterkere tilbake :)

Skrevet
Er ikke det ganske typisk norsk ?

Det håper jeg da virkelig ikke! Jeg synes slik skadefryd er helt forkastelig.

Skrevet

Hehe, enda en som hyler "jantelov" når alt man har gjort er å være lei av å perpetuelt se Mias elendige påfunn.

"Etter det avisen erfarer skal det bare ha blitt solgt 54 billetter til premiereforestillinga på torsdag"

Det må være totalt elendig. :D

Skrevet

Tja, hun hengte ut Kjell Inge Røkke i boken sin og skrøt av at hun hadde sex med 2 gutter samtidig, på tv.

Noen mennesker må beskyttes mot sin egen dumhet. Mia er dum, derfor gidder ingen se/høre på henne.

Skrevet
Showet til Mia Gundersen tas av plakaten etter 1 visning.

Det var overraskende! Hun har da solgt til fulle hus tidligere.

Skrevet
Showet til Mia Gundersen tas av plakaten etter 1 visning. Hurra !

Etter sine forferdelige tv-opptredener og bokutgivelse, måtte man vel forvente at folk ble drittlei hele dama.

Jeg hadde ikke lyst til å se showet selv, men jeg gleder meg ikke over at det blir tatt av plakaten.

Skrevet

Hvis hun kun spiller på navnet sitt, hvor har hun fått navnet fra? Hun har vel kommet seg frem helt ved egen hjelp, såvidt jeg vet, og ikke fordi hun er datter av en eller annen kjendis. Så hva mente du egentlig?

Men jeg lurer på om omtalen av boka kanskje har ødelagt showet for henne. De skulle nok ikke kommet samtidig.

Skrevet

Det kan godt hende at folk er så redde for finanskrisen at de ikke tør å kjøpe billett og ha det gøy. Der er en eim av VG- og Nettavisen skapt frykt som gjør at folk bare sitter hjemme og venter på at de kan gå ut igjen.

Skrevet

Så overskriften i avisen i dag, litt sjokkerende egentlig, kun 54 billetter solgte på en slik storforestilling? Slår meg som svært merkelig da hun har solgt til fulle hus tidligere, som noen her bemerket.. Er ikke spesielt fan av henne jeg, men dette syns jeg faktisk var litt trist, på hennes vegne! Hvorfor fryde seg sann over dette? Regner ikke med TS kjenner mia personlig en gang, og ingen skulle vel tvinge TS til å se denne forestillingen heller.

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Jeg vil jo skylde endel på produsentene her, som ikke har lagt inn en viss "buffersone" på hvor mye kan spille med tap før showet bir tatt av plakaten. Vanligvis er det minst 10-15 show. At showet her kun overlevde premieren (hvor de fleste antakelig var inviterte) sier, etter mitt skjønn, mer om produsentene enn Mia Gundersen, selv om man også må erkjenne at HUN i seg selv ikke leverte et godt nok produkt denne gangen.

At hun ikke har noen meritter å vise til, synes jeg er en hårreisende påstand. Greit, jeg er ikke storfan av dama, men jeg er glad i musikaler. Mia Gundersen har hatt hovedrollen i mange bra musikaloppsetninger (Evita, Sugar, My Fair Lady, Cabaret, Svindlere med stil), hun gjorde en smal enkvinne-forestilling til stor suksess i Norge (den het "Gelsomina", etter et raskt søk på nettet), hun hadde en hovedrolle i TV-såpen "Offshore" og barne-TV-saken UHU, har gtt ut endel plater... Hvor mye mer skal man kunne vise til for å bli en "akseptert" artist i Norge?

Sånn helt personlig så synes jeg Mia Gundersen er "full pakke" i seg selv. Det går ikke en uke uten at hun er på en eller anne forside. For meg er hun "too much". Så det å betale 400-500 kroner for å se "All of Mia", når det er noe hun vanligvis gir meg gratis... tru'kke det. Men jeg er IKKE glad for at showet gikk på en magaplask. Dette får konsekvenser for svært mange, ikke bare hovedpersonen. Orkester, dansere, inspisienter... folk som trodde de hadde en jobb å gå til denne høsten. Kjip tild å bli arbeidsløs på.

Nei, skylder mye av dette på produsentene. Opererer de med SÅ små marginer, så bør de ikke produsere show. Det er som å kjøpe et latterlig dyrt hus med lånte penger, et hus man må selge straks renta øker. LITT buffersone må man ha, det er vanlig folkevett.

Så får det heller være at jeg ikke var helt i målgruppa for showet...

Gjest Gjest_Satyr_*
Skrevet
Tja, hun hengte ut Kjell Inge Røkke i boken sin og skrøt av at hun hadde sex med 2 gutter samtidig, på tv.

Noen mennesker må beskyttes mot sin egen dumhet. Mia er dum, derfor gidder ingen se/høre på henne.

Bare kult at hun har levd livet. Imidlertid har hun vel ikke apell nok som entertainer til å kunne dra folk med et show basert på eget navn? Hun er vel dessuten for gammel etterhvert til å spille på imaget som sexy diva med store pupper. Det begynner å bli litt corny.

Satyr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...