Gå til innhold

Kvinner - Hvordan liker dere å bli forført?

Gjest Elijah

Anbefalte innlegg

Kjære kvinner,

Jeg har i en periode studert forførelsens kunst gjennom historiene om de kjente forførerene, samt mye av informasjonen fra i dag som ble kjent da boken "The Game" ble utgitt.

Det som slår meg er at mye av denne informasjonen kommer fra erfaringer menn har gjort seg selv gjennom prøving og feiling. Lite har kommet direkte fra kvinnens munn, og i mange tilfeller hevder guruene at råd som kommer fra en kvinne er ubrukelig - nettop fordi hun ofte vil svare fra et rent logisk ståsted, når det som skjer når to mennesker faller for hverandre nettop er en emosjonell opplevelse og ofte trosser all logikk.

En kvinne vil med andre ord ofte si at hun vil ha en ting, men hva hun reagerer på kan være noe helt annet. F.eks kan du høre en kvinne si hvor hun forakter en viss manns oppførsel, osv, for så senere å hengi seg til ham.

Uansett, jeg tror at hvis man lytter korrekt så vil kvinnene gi mange gode råd. Særlig hvis de blir spurt anonymt via et forum som dette:)

Egentlig vil jeg la dette være en åpen tråd der dere kvinner kan komme med forslag til hvordan dere vil bli tatt kontakt med, forført, osv. Liker dere å bli forført eller liker dere å jakte på mannen? Skal han være uoppnåelig? Vil du ligge på rommet ditt gjennomsyret av sjalusi når han ikke tar telefonen og du innser at han kanskje er med en annen kvinne? Sistnevnte ikke under et forhold såklart, men i den innledende fasen.

Til slutt vil jeg gjerne forklare min simplistiske metode nå om dagen. Helt ærlig og fri for spill.

Dette gjelder både ute på byen og i det daglige liv, selv om jeg per dags dato har litt problemer med å være så direkte edru og på lys dag.

Når jeg ser en kvinne jeg virkelig liker så går jeg bort med et stort smil og en fantastisk følelse i meg og sier noe àla dette:

"Wow...se på deg selv. Du ser fantastisk ut! Jeg var bare nødt til å komme bort for å si hei!" Stort smil og kanskje jeg blinker litt med det ene øyet.

Av og til lar jeg det oppstå et vakuum slik at hun må si den neste setningen. Eventuelt presenterer jeg meg selv, hvis hun er veldig nervøs.

Etter dette bruker jeg bare å la tingene gå sin gang. Vi blir bedre kjent med hverandre og flirer. Det blir også mye stillhet, men ikke ubehagelig stillhet. Kommunikasjon hvor vi bare ser på hverandre og elsker med øynene. Vi tar på hverandre og er komfortable med det. Det er ingen tvil om mine hensikter og jeg ender aldri opp som "vennen".

Erfaringen min er at de fleste kvinner setter stor pris på en slik tilnærmelse. Komplimenter de får ellers kommer ofte fra fulle fyrer rundt stengetid og mangler substans, àla "Faen så deilig du er" eller "Du er dritdeilig, vet du det?". Komplimentene har også liten effekt når de opplagt kommer fra en taper.

En annen metode jeg brukte tidligere, med blandet suksess var at jeg bare pratet med alle når jeg var ute og var hyggelig og interessert. Telefonnummer ble vekslet, men jeg viste ikke noen ekstrem interesse. Ihvertfall ikke verbalt.

Personlig liker jeg best å være ærlig og naturlig med et kompliment slik som jeg nevnte ovenfor, men nå er jeg interessert i å høre hva dere liker slik at vi menn kan ta lærdom!:)

Gleder meg til å høre fra dere;)

Med kjærlighet,

Elijah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke dere fra diskusjon.no nok info og synsinger om dette i " En Pick-Up-Artists guide til Sjekking.The easy way"-tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget slik som jeg forstår det er at han vil ha KVINNERS synspunkt om det de vil ha, ikke menns tanker om hva kvinner faller for/ liker osv. og man finner strengt tatt få kvinner som sier noe på pua-tråden som du snakker om.

Når det gjelder det du spør om kommer det selvsagt litt etter hva du ser etter, om det er et fast forhold tror jeg

det som du beskriver om å ta kontakt med ei jente og gi ærlige komplimenter er en veldig bra måte. Jeg er en jente som fortsatt har det synet at gutter skal komme til meg. Jeg liker å være den som blir jakta på så lenge gutten ikke legger seg flat(!) med dette mener jeg, vær så snill ikkje skjem meg bort med gaver og store tjenester for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være det største tull jeg noen gang har lest. Legge seg til brøleapefakter for å få seg damer - men det spørs selvsagt hvilke damer man vil ha da - for noe tull. Vanligvis går slikt helt av seg selv. Har du virkelig ikke opplevd å ha god kjemi med noen - da går det meste av seg selv! Men er du kun interrssert i sex, og null kjemi, kan det kanskje gå. ..

Og om noen hadde lekt "hard to get" hadde jeg virkelig gitt faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kvinner,

Jeg har i en periode studert forførelsens kunst gjennom historiene om de kjente forførerene, samt mye av informasjonen fra i dag som ble kjent da boken "The Game" ble utgitt.

Det som slår meg er at mye av denne informasjonen kommer fra erfaringer menn har gjort seg selv gjennom prøving og feiling. Lite har kommet direkte fra kvinnens munn, og i mange tilfeller hevder guruene at råd som kommer fra en kvinne er ubrukelig - nettop fordi hun ofte vil svare fra et rent logisk ståsted, når det som skjer når to mennesker faller for hverandre nettop er en emosjonell opplevelse og ofte trosser all logikk.

En kvinne vil med andre ord ofte si at hun vil ha en ting, men hva hun reagerer på kan være noe helt annet. F.eks kan du høre en kvinne si hvor hun forakter en viss manns oppførsel, osv, for så senere å hengi seg til ham.

Uansett, jeg tror at hvis man lytter korrekt så vil kvinnene gi mange gode råd. Særlig hvis de blir spurt anonymt via et forum som dette:)

(1)Egentlig vil jeg la dette være en åpen tråd der dere kvinner kan komme med forslag til hvordan dere vil bli tatt kontakt med, forført, osv. Liker dere å bli forført eller liker dere å jakte på mannen? Skal han være uoppnåelig? Vil du ligge på rommet ditt gjennomsyret av sjalusi når han ikke tar telefonen og du innser at han kanskje er med en annen kvinne? Sistnevnte ikke under et forhold såklart, men i den innledende fasen.

Til slutt vil jeg gjerne forklare min simplistiske metode nå om dagen. Helt ærlig og fri for spill.

Dette gjelder både ute på byen og i det daglige liv, selv om jeg per dags dato har litt problemer med å være så direkte edru og på lys dag.

Når jeg ser en kvinne jeg virkelig liker så går jeg bort med et stort smil og en fantastisk følelse i meg og sier noe àla dette:

(2)"Wow...se på deg selv. Du ser fantastisk ut! Jeg var bare nødt til å komme bort for å si hei!" Stort smil og kanskje jeg blinker litt med det ene øyet.

Av og til lar jeg det oppstå et vakuum slik at hun må si den neste setningen. Eventuelt presenterer jeg meg selv, hvis hun er veldig nervøs.

Etter dette bruker jeg bare å la tingene gå sin gang. Vi blir bedre kjent med hverandre og flirer. Det blir også mye stillhet, men ikke ubehagelig stillhet. Kommunikasjon hvor vi bare ser på hverandre og elsker med øynene. Vi tar på hverandre og er komfortable med det. Det er ingen tvil om mine hensikter og jeg ender aldri opp som "vennen".

Erfaringen min er at de fleste kvinner setter stor pris på en slik tilnærmelse. Komplimenter de får ellers kommer ofte fra fulle fyrer rundt stengetid og mangler substans, àla "Faen så deilig du er" eller "Du er dritdeilig, vet du det?". Komplimentene har også liten effekt når de opplagt kommer fra en taper.

En annen metode jeg brukte tidligere, med blandet suksess var at jeg bare pratet med alle når jeg var ute og var hyggelig og interessert. Telefonnummer ble vekslet, men jeg viste ikke noen ekstrem interesse. Ihvertfall ikke verbalt.

Personlig liker jeg best å være ærlig og naturlig med et kompliment slik som jeg nevnte ovenfor, men nå er jeg interessert i å høre hva dere liker slik at vi menn kan ta lærdom!:)

Gleder meg til å høre fra dere;)

(3)Med kjærlighet,

Elijah

1: Å anta at det finnes ett fasitsvar på dette er idioti.

2: ...og dette funker? Også når du blunker? Jøss.

3. Bullshit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var skuffende kvinner.

Ingen har sagt noe om at det finnes et spesifikt fasitsvar.

Dere har jo titalls med ukeblad hvor det stadig vekk er artikler om hvordan dere kan huke drømmemannen eller sikre seg et dypp på byen?

La nå oss få lov å diskutere litt også da.

Jeg poster denne i seksualitet for å se om det er større aktivitet der borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_cass_*

Vel, er det en ting kvinner ikke liker, så er det en PUA :fnise:

Har også lest litt om "forførelsens kunst", og møtt menn som tydeligvis har lest den. Må si at det er noe i det, men i min erfaring så er det faktisk et rimelig stort kulturkrasj mellom USA og Norge når det gjelder sjekking/dating/sex/samliv. Mange av tipsene og teknikkene i f eks "The Game" er ubrukelige på norske kvinner bare pga det faktumet.

Men det er noe i det også, da spesielt det med originalitet. Det rådet har jeg faktisk gitt kompiser flere ganger. Skal du ha ei pen dame, så skill deg ut fra alle de andre som prøver seg på henne. Det er nesten samme hva du sier, bare det er noe hun ikke har hørt hundre ganger før. Linja du bruker er ikke akkurat revolusjonerende, jeg hadde nok sagt "takk" og snudd meg tilbake til drinken/de andre jeg var med. Det må vel ha skjedd deg et par ganger?

Når det gjelder om vi liker å jakte på det uoppnåelige eller ikke, så er det absolutt ikke noe fasitsvar her. Det kan fort bli kjedelig, klamt eller direkte slitsomt om en fyr er for interessert, samtidig så er jeg veldig kjapp med å kassere en mann og komme meg videre hvis han er for tafatt, utilgjengelig eller for hypp på andre. I The Game o.l. sies det at pene damer er vant med å få mye oppmerksomhet, så det gjelder å spille litt hard to get.. Forsåvidt et poeng, men samtidig så har man jo ofte flere valgmuligheter så det er ikke alle som gidder å bruke energi på en fyr som gjør seg vanskelig.

Å pule andre er definitivt turn off, uansett. Jeg tror de aller fleste kvinner kan skrive under på at det ikke vekker noen som helst form for begjær.

Ble litt rotete dette, men det var et par tanker jeg hadde i farten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente_*

Okay, siden andre tydeligvis syntes dette var et brennbart tema. Her er noen tips fra mitt hode....

- Oppriktige komplimenter - dvs si gjerne det du tenker, som er positivt, det kan gjerne være "små" ting - vis at/hvorfor du liker meg

- Ikke spør/be/tigg om sex

- Still gjerne spørsmål om meg - og svar når jeg spør om deg tilbake - fortell om deg og ditt

- Følg gjerne opp ting fra tidligere (i) samtalen(-er) - vis at du følger med

Og ikke minst: vær oppmerksom på mitt kroppsspråk. Jeg vil vise deg om jeg trives eller ikke - og om jeg er mottakelig for noe mer eller ikke. Smil, latter, avstand osv er noen tegn... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen fasitsvar på dette.. Noen damer liker det sånn, og andre ikke..

Det er enkelte ting jeg finner irriterende når jeg blir sjekka opp og andre ting er sjarmerende.

Det verste jeg vet er fulle menn..Mistolker signaler, har drukket seg til mot, og er upålitelige.En vet aldri hva mer enn alko han har fått i seg. En som er høy på Cola, speed eller tabbis er utilregnelig og det siste jeg vil ta med meg hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ballen i gang!:)

Interessante detaljer hittil.

At hver enkelt kvinne har ulike preferanser er ikke noe nytt, men det finnes visse fellesnevnere som går igjen. Ærlighet ser ut til å være høyt aktet og det er tilfeldigvis noe jeg praktiserer etter beste evne.

Faktisk kan det gå så langt med meg at det er komisk.

F.eks hvis jeg blir stille og bare smiler og jenta lurer på hvorfor jeg ikke sier noe eller hva jeg tenker på, da kan jeg svare: "Jeg så for meg hvordan du ser ut naken":)

Jeg har også sagt, "Jeg kommer ikke på noe mer å si", uten å være det spor flau over det. Hvorfor skulle jeg være det? Hun kan vel prate litt også?

Ser at en annen kvinne her mente det var viktig å skille seg ut. Jeg skiller meg ofte ut ved at jeg er relativt edru. Ofte klin edru. Har også prøvd disse tilnærmingene her med blandet suksess:

Elijah: Hvor mye tar du for en natt?

Lettkledd kvinne som tydeligvis vil vise seg frem: Hva mener du? Jeg er ikke noen hore! *Opprørt*

Elijah: Vel, du lurte iallfall meg! *Snu seg og gå*

Ellers har jeg tatt meg selv i å gå bort til kvinner som røyker for å konstatere at jeg har hørt at kvinner som røyker gir de best sugejobbene.

Kom igjen og diskuter nå kvinner! Gi meg litt å jobbe med! Trodde dette var et hett tema???:)

Hadde jeg hatt sjangs på dere her på forumet?;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri latt meg sjekke opp på den tradisjonelle måten ute på byen faktisk.. de gangene jeg k u n n e ha latt meg sjarmere av noen så har jeg vært i forhold.

Men vet jo hva som ville virket på meg, det er nok "stå i baren og se mystisk og spennende ut"-trikset. Typisk når man står i kø for å kjøpe øl, og så er det en som står litt bortenfor og ser deg i øynene med et litt mystisk blikk.

Så har man litt øyenkontakt/blikkflørting mens man venter på å få ølen sin...

og hvis så sjarmøren "tilfeldigvis" kommer bort en stund senere og sier et eller annet vittig, som ikke gjør det åpenbart at han bare er ute etter en ting (dvs man skjønner at han er interessert fordi han kommer bort men han sier ikke noe som hentyder til det)

så har han lagt et godt grunnlag hos meg iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker opp selv!

Ingen normal mann tør å sjekke opp meg. Har aldri hatt en "normal" mann.

Det var en som fortalte meg at de "rike" ofte var like "slemme" som de pene jentene...derfor blir jeg sjekket opp av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Sjekketriks funker ikke, jeg har hørt de fleste før. Det samme gjelder det å starte en samtale med et kompliment.

Hvis du derimot klarer å starte en samtale som er over nivået der du overøser meg med komplimenter eller konstant spør om å få telefonnummeret mitt etter at jeg har sagt nei første gangen, ja da kan det faktisk hende at du har en sjans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt alt før.

Pøse på med komplimanger hjelper ikke, hjelper ikke å spille bad boy, gjennomskuer med en gang.

Jeg liker dem som er naturlige, oppriktig interesserte og høflige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg ikke var klar nok i min tale, men jeg åpner ikke med, eller gir komplimenter for å prøve å få noe fra jenta i retur.

Jeg gjør det fordi jeg så noe jeg likte og ikke er redd for å uttrykke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Wolfmoon

Men det går jo på det samme for meg. Jeg aner jo ingenting om dine intensjoner, og komplimenter sånn uten videre gjør ikke at jeg får mer lyst til å snakke med deg.

Og siden spørsmålet var, hvordan liker dere å bli forført, så svarte jeg i grunn på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er neppe åpningsreplikker som gjør om en får lyst til å bli nærmere kjent med noen. Om man da ikke er superintelligent og kun går for dette, eller blind.

Personlig har jeg aldri ropt hurra for noe jeg har hørt første gang...

Derimot var det en som en gang gav meg et skikkkelig tungekyss i baren...DET kunne jo du også prøve på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er neppe åpningsreplikker som gjør om en får lyst til å bli nærmere kjent med noen. Om man da ikke er superintelligent og kun går for dette, eller blind.

Derimot var det en som en gang gav meg et skikkkelig tungekyss i baren...DET kunne jo du også prøve på!

Og dessuten - snakker en kvinne med deg er det godt mulig mannen/kjæresten hennes gjør det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan likte du det da?:)

Hvis jeg er agressiv og merker at dama ikke er prippen, så prøver jeg å kysse så fort som mulig, men jeg har aldri åpnet med det.

En koselig favoritt hvis tonen er litt flørtende er å be henne lukke øynene slik at jeg kan vise henne en tryllekunst. KYSS:)

Blir som regel morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...