Skade Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Slutta med p-pillen siste helga i juli, da var jeg akkurat ferdig med et brett... Fikk mensen 1 uke senere enn vanlig, noe jeg ikke tenkte så mye på for det er jo vanlig at det blir annerledes når man slutter med pillen... Nå er det 2 uker siden jeg skulle hatt mensen... Jeg regna vel egentli med at den skulle gå seg til litt etterhvert, men nå er den jo enda treigere, er dette vanlig? :klø:
Skade Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Nei, har ikke hatt råd... Får lønn på fredag, så da blir det vel en tur på apoteket... Men jeg prøver egntlig å dempe forventningene litt, så jeg ikke blir så skuffet...
^^Sunny^^ Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Da blir det spennende ! Lykke til på fredag da Kanskje du har en liten spire i magen
Skade Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2008 Testen var positiv den Så nå er det bare glede og jubel i heimen :gjeiper: ... Og litt nervøsitet... Nå håper vi bare alt går bra
NemoLinn Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Gratulerer med baby i magen! Har du vært symptomfri bortsett fra manglende mensen?
Skade Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2008 Tusen takk, NemoLinn! Eier ikke matlyst da... Er utrolig sulten, men ingenting jeg har lyst på, og ingenting som smaker godt... :gjeiper: Men nå er jeg jo ikke så forferdelig langt på vei enda, så det kan vel komme noe mer etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå