Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hei. Jeg skal ha hatt EL 28. september. IKM 11. oktober. Jeg har i de siste dagene vært litt småkvalm, ikke slik at jeg føler jeg må spy, men heller uggen, hatt ømme bryst, rar smak i munnen (kanskje bare innbilning eller ingenting) og vært stinn i magen. Jeg pleier sjeldent å spotte eller begynne og blø veldig tidlig, egentlig bare dagen før selve IKM, men i dag tidlig etter jeg hadde vært på do, var det litt lyserosa på papiret. Det er ulikt meg. Kan det være festeblødning eller er det for sent? Helt normalt? Symptom? Andre som har hatt det slik og vært gravid? Jeg vet at jeg bare må smøre meg tålmodighet og ta en test for å finne ut av det, men det er vel litt tidlig enda. Takk for svar.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Det kan veldig godt være en festeblødning. Slik var det for meg denne gangen. Helt svakt fosa, og jeg teste positivt på søndag Så lykke til, må få høre hvordan det går
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Nå blir jeg litt "tenkhvisomogmen" og "jeg vil vite det - NÅ", men.. Når opplevde du det i syklusen din? Svakt rosa? Jeg skal gi et pip når jeg vet om det er noe på gang eller ei.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg opplevde dette 10 dpo. Og med svakt rosa mener jeg lysa rosa Men det er jo veldig forskjellig når en og om en får festeblødning. I mitt første svangerskap var den mye større og mer rødt. Fortsatt lykke til. Blir spennende dette
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, det var veldig lyst ihvertfall. Tidspunktet passer forsåvidt. Det kan være både og. Det gjenstår å se.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Sex natt til i dag. Da kom det lys rosa etterpå. Ingenting utenom disse to gangene. Jeg vet ikke helt. Hmm.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Høres mistenkelig ut Og spennende. Tror du må ta en test jeg. Hcg nivået mener jeg begynner å stige etter en evt festeblødning. Følger spent med deg
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg klarer nesten ikke å sitte i ro, for jeg har så lyst til å vite det, enten eller. Jeg skal ta en test i morgen. Bare koselig at du titter innom.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #10 Skrevet 10. oktober 2008 Den var negativ i dag tidlig, men jeg tester igjen på søndag hvis ikke TR melder sin ankomst.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 Ååh....det var jo synd. Håper at du likevel får en positiv test på søndag. Har dere vært prøvere lenge?
Gjest StoreSky Skrevet 11. oktober 2008 #12 Skrevet 11. oktober 2008 Kan jo väre for tidlig, noen må en dag eller to over IKM for å teste positivt. Bruk morgenurin også, den er mer konsentrert. Lykke til!!
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #13 Skrevet 11. oktober 2008 Nei, ikke så veldig lenge. Jeg regnet med at den kom til å være negativ siden jeg testet før IKM, men det jeg ikke regnet med, er at TR ikke har kommet i dag. Det forventet jeg at den kom til å gjøre. Den pleier forresten alltid å melde sin ankomst på dagtid. Så.. kanskje? Jeg skal ta en ny test i morgen.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 11. oktober 2008 #14 Skrevet 11. oktober 2008 Det kan du nok gjøre. Jeg synes egentlig at det var veldig rart om tant kom når du har hatt denne blødningen også den du hadde etter sex. Normalt sett kommer det jo ingenting før tanta kommer.... Har du noen symptomer på graviditet da? Jeg krysser fingre og tær for en positiv test imogen tidlig jeg sender bort litt babystøv til deg og håper at det hjelper
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #15 Skrevet 11. oktober 2008 Takk. Jeg har vært litt småekkeldårlig, ømme pupper, økt behåring rundt aerola (hvis ikke fantasien spiller meg et puss) og livmorstrekk, f.eks når man nyser. Det kan også være ingenting, men.. Jeg har ikke så store forventinger, så kan jeg heller bli hoppende glad om det skjer noe positivt.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 12. oktober 2008 #16 Skrevet 12. oktober 2008 Det er nok det lureste med en sånn innstilling. Så slipper du¨å bli så skuffet. Nå skal jeg gå å lage litt frokost, skal bli deilig. Eneste som hjelper mot min morgenkvalme
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #17 Skrevet 12. oktober 2008 TR kom for fullt i dag, så da vet jeg det. Jeg er ikke kjempeskuffet, for jeg vet at det ikke er alle som lykkes med engang. Det blir min tur også. Ja, den morgenkvalmen. Ikke det at jeg vet hvordan det er, men kvalme kjenner jeg til, så.. Håper du får en fin tid fremover.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 13. oktober 2008 #18 Skrevet 13. oktober 2008 så synd da.... Men det er godt du er ved godt mot. Det blir snart din tur også skal du se. Nå har jeg laget meg nick. Heter Evelina74. SÅ håper jeg at du får deg et nick du også og titter innom i dagboka mi. Har ikke laget en enda. Synes det er litt skummelt. Er ikke mer enn 5+2 i dag. Så jeg avventer litt. Ha ei fin prøvetid fremover
Gjest StoreSky Skrevet 13. oktober 2008 #19 Skrevet 13. oktober 2008 Ikke for at det er noen tröst, men etter at jeg sluttet med p-piller så minner min pms periode (tiden för mens) MEGET om graviditet! Så symptomer hörer jeg ikke på. Kun manglende menstruasjon og positiv test som teller her i gården. Mine symptomer för mens: veldig ömme pupper, kvalme, sensitiv hud, sammentrekninger i livmor, ökt luktesans, litt mer humörsjuk, fortere sliten, trött, mer sulten, etc. gjett alle jeg kjenner tror jeg er gravid hver gang jeg skal ha menstruasjon!!!
Evelina74 Skrevet 13. oktober 2008 #20 Skrevet 13. oktober 2008 Sant nok Storesky Men det hører nok med til sjeldenhetene at man har en liten blødning før mens når man har alle disse pms symptomene. Det har ihverfall ikke jeg hatt utenom de 2 gangene jeg har vært gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå