Gå til innhold

Fryser som lukter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt en brukt fryser som lukter litt. Jeg har vasket den med litt salmiakkvann, men det sitter fortsatt litt lukt i. Ikke så ille forsåvidt, men kunne tenkt meg at lukta kunne fjernes. Noen med gode råd?

Skrevet

Bland litt klorin i vannet (ikke klorin og salmiakk ilag!) og vask på nytt. Har forresten opplevd at hvitevarer fra Whirlpool har en ekkel kjemisk plastlukt som ikke går bort. Heldigvis kjennes den ikke når frysen er kald.

Skrevet
Vi har kjøpt en brukt fryser som lukter litt. Jeg har vasket den med litt salmiakkvann, men det sitter fortsatt litt lukt i. Ikke så ille forsåvidt, men kunne tenkt meg at lukta kunne fjernes. Noen med gode råd?

Heia,jeg vil tro det lukter samme å du vasker, men sjønner deg,jeg er vaskegal så hadde nok ikke gitt meg jeg heller..Etter hva jeg kan huske så lukter alle sånne ting når de er "varme" så vil tro all lukt forsvinne så fort den blir kald.

Skrevet

Da har tatt en omgang med klorin, så nå lukter det klorin i fryseren. Satser på at lukta går bort etter hvert. Jeg fant ikke gummihanskene mine, så nå lukter det klorin av fingrene også. Uh!

Jeg er ikke av de helt vaskegale, men av og til får jeg sånne kick og da må det vasker NÅ!

Skrevet
Da har tatt en omgang med klorin, så nå lukter det klorin i fryseren. Satser på at lukta går bort etter hvert. Jeg fant ikke gummihanskene mine, så nå lukter det klorin av fingrene også. Uh!

Jeg er ikke av de helt vaskegale, men av og til får jeg sånne kick og da må det vasker NÅ!

Ja,fysj kan ikke ha lukteting i hus,he he.

Skrevet

Bruk eddik. Hadde en fryser det lukta lik av, men eddiken tok knekken på det.

Skrevet

Hvis du har anledning - la fryseren stå åpen en ukes tid (avslått). Vi har fryseren i en kjellerbod, og det hjalp å la den stå åpen før vi satte på strømmen. Det var en ufattelig ekkel lukt da jeg åpnet den ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...