Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #1 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei! I januar drar jeg på tur til Praha med mor og søster, og vi tenkte å skjemme oss bort litt med noen Spa-behandlinger. Vi kommer ikke til å bo på et Spa-hotell, og lurte derfor på om noen av dere vet om noen gode dag spa i Praha eller Karlsbad/ karlovy vary? Jeg har også hørt mye om disse varme mineralkildene i Karlsbad, er det noen som har vært der og kan fortelle litt om opplegget rundt de? Om de er gratis, eller om man må betale? private eller offentlige osv.? Alle andre spa-relaterte tips taes også i mot med takk! Ps: Har vært i Praha 1 gang før, så er litt kjent der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HellCat Skrevet 9. desember 2008 #2 Del Skrevet 9. desember 2008 *bumper opp denne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentepusen Skrevet 3. januar 2009 #3 Del Skrevet 3. januar 2009 Henger meg på her! Meg og venninna mi skal til Praha i februar, langweekend. Hadde vært gøy å høre hvordan turen gikk, og om dere finner noe spa. Vi vil også veldig gjerne gjøre noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokka Skrevet 19. januar 2009 #4 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg henger meg også på her. Håper på et raskt svar, for kjæresten min og jeg drar til Praha på fredag. Jeg kan uansett komme med en liten reise-rapport når vi kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HellCat Skrevet 19. januar 2009 #5 Del Skrevet 19. januar 2009 Vi var på Tawan Spa som lå i underetasjen i President Hotel i Josefov distriktet. God service, Ok priser og fine fasiliteter. kan anbefales:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2009 #6 Del Skrevet 20. januar 2009 Vi var på Tawan Spa som lå i underetasjen i President Hotel i Josefov distriktet. God service, Ok priser og fine fasiliteter. kan anbefales:) http://www.hoffmeister.cz/hotel-wellness-spa.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå