Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hei. Jeg trenger hjelp til en barnesang som vi sang da jeg var barn. Denbegynner sånn: jorda snurrer rundtog rundt med hav på alle kanter over oss er himmelen med stjerner og drabanter... Refrenget er bare: rundt og rundt og rundt og rundt rundt og rundt og rundtog rundt... Noen som vet hva den heter og hvor jeg finner teksten og gjerne noter? Da jeg var liten var den ganske kjent, mulig den er gått helt i glemmeboka nå. På forhånd takk Heidi.
Champagnepiken Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Husker den kjempegodt, men kan ikke hjelpe deg med tekst og noter - men prøv i forskjellige sangbøker på biblioteket?
pøbelsara Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Her er den - kopiert fra et sanghefte vi fikk i barnehagen. (Berit Brænne) Jorden snurrer rundt og rundt med barn på alle kanter over oss er himmelen med stjerner og drabanter Selv er vi så små så små og jorden er så liten snurrer rundt og rundt i himmelrommet hele tiden :/:Rundt og rundt og rundt og rundt :/: (...) Innlegget er forkortet iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 7. oktober 2008 av mrs_bond
*Enigma* Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Hei. Jeg trenger hjelp til en barnesang som vi sang da jeg var barn. Denbegynner sånn: jorda snurrer rundtog rundt med hav på alle kanter over oss er himmelen med stjerner og drabanter... Refrenget er bare: rundt og rundt og rundt og rundt rundt og rundt og rundtog rundt... Noen som vet hva den heter og hvor jeg finner teksten og gjerne noter? Da jeg var liten var den ganske kjent, mulig den er gått helt i glemmeboka nå. På forhånd takk Heidi. *Edit* Den linken fungerte dårlig ja, ettersom det var link til et word-doc lagt ut på nettet. Dersom forrige innlegg blir sensurert før du ser det så kan du bare søke på Jorden snurrer rundt og rundt på google, første treff er dokumentet jeg forsøkte å linke til. Noter vet jeg ikke hvor du finner dessverre. Sangen heter for øvrig Jorden snurrer rundt og rundt og ble skrevet av Berit Brænne. Endret 7. oktober 2008 av *Enigma*
Gjest TS Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg fikk skrevet den ut i en fei, hjertelig takk for hjelpen! Heidi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå