Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #1 Del Skrevet 13. april 2002 Hei! Hva bruker dere Kløver Vaseline til? Blir det bare brukt som leppepomade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 13. april 2002 #2 Del Skrevet 13. april 2002 ja12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 13. april 2002 #3 Del Skrevet 13. april 2002 Jeg bruker den som glidemiddel!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 13. april 2002 #4 Del Skrevet 13. april 2002 Vaselin kan brukes til det meste faktisk, mange som bruker den for å forsterke glød i sommerbrun hud, som leppepomade, for å temme buskete øyenbryn, noen påstår at den får øyevipper til å vokse fortere og bli tykkere, og den kan til og med brukes som hårvoks i trange tider! Så vaselin har mange bruksområder, men anbefales ikke som glidemiddel ved kondombruk, da den ødelegger gummien...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #5 Del Skrevet 13. april 2002 da jeg var yngre var det vanlig å bruke vaselin på øyevippene istedet for maskara... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. april 2002 #6 Del Skrevet 13. april 2002 Også brukte vi den som solkrem da jeg var barn. Gjett om det kokte i huden da...! I dag gremmes man jo over det vi utsatte huden for. Men brune ble vi! Og så lindret vi med spenol om vi ble brente. For spener og jur... I dag bruker jeg ikke vaselin, men har faktisk vurdert å kjøpe en boks og bruke på leppene. Leppepomade er oppskrytt!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 13. april 2002 #7 Del Skrevet 13. april 2002 Blir man virkelig brun av vaselin? Hvordan funker det? Nesten som man får lyst til å prøve...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. april 2002 #8 Del Skrevet 13. april 2002 Du blir svidd. Det er dette fettet som ligger og koker/svir seg i huden. Tenk deg svoren på juleribba... uffameg... nei, du må ikke gjøre det. Jeg blir alltid brun og fort brun, men det er klart, ingen solfaktor og i det hele tatt... og i voksen alder, rynker og hudkreft... nei, hold deg til produkter som er beregnet på soling du...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 14. april 2002 #9 Del Skrevet 14. april 2002 Jeg fikk mensen relativt tidlig (var 12), og det var midt i sommerferien, så jeg "måtte" bruke tampong...måtte jo bade! Så jeg fulgte et tips fra helsesøster på skolen, og tok litt vaselin på tuppen på tampongen, da gjorde det ikke vondt å sette den inn. Har hørt andre si at tamponger ikke "virker" hvis du har vaselin på, men det er bare tull. Det bød aldri på problemer for meg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #10 Del Skrevet 16. april 2002 Vaseline kan brukes som sminkefjerner..litt grisete, men mascaraen går av klem s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 16. april 2002 #11 Del Skrevet 16. april 2002 Jeg bruker vaselin på tampongene jeg, mye lettere å sette den inn uten at det gjør vondt. Smart.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå