Gå til innhold

Vaseline

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Vaselin kan brukes til det meste faktisk, mange som bruker den for å forsterke glød i sommerbrun hud, som leppepomade, for å temme buskete øyenbryn, noen påstår at den får øyevipper til å vokse fortere og bli tykkere, og den kan til og med brukes som hårvoks i trange tider! Så vaselin har mange bruksområder, men anbefales ikke som glidemiddel ved kondombruk, da den ødelegger gummien...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også brukte vi den som solkrem da jeg var barn. Gjett om det kokte i huden da...! I dag gremmes man jo over det vi utsatte huden for. Men brune ble vi!

Og så lindret vi med spenol om vi ble brente. For spener og jur...

I dag bruker jeg ikke vaselin, men har faktisk vurdert å kjøpe en boks og bruke på leppene. Leppepomade er oppskrytt!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir svidd. Det er dette fettet som ligger og koker/svir seg i huden. Tenk deg svoren på juleribba... uffameg... nei, du må ikke gjøre det. Jeg blir alltid brun og fort brun, men det er klart, ingen solfaktor og i det hele tatt... og i voksen alder, rynker og hudkreft... nei, hold deg til produkter som er beregnet på soling du...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg fikk mensen relativt tidlig (var 12), og det var midt i sommerferien, så jeg "måtte" bruke tampong...måtte jo bade! icon_lol.gif Så jeg fulgte et tips fra helsesøster på skolen, og tok litt vaselin på tuppen på tampongen, da gjorde det ikke vondt å sette den inn. Har hørt andre si at tamponger ikke "virker" hvis du har vaselin på, men det er bare tull. Det bød aldri på problemer for meg! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...