Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Har etter sigende bare solgt 54 billetter og må tas av scenen etter kun en kveld Jeg betviler ikke at damen er en dyktig skuespiller, men kanskje er det rett og slett blitt en overdose Mia. Det er forskjell på å by på seg selv og å tvinge seg selv ned i halsen på folk.
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg vet ikke hvorfor hun ikke selger bedre. Jeg har ingenting imot Mia men er heller ingen fan, og derfor kjøper jeg verken bok eller billett. Har ikke noe forhold til henne som artist og har lest mest om henne og hennes bravader i avisene, og mer enn jeg hadde behov for å vite. Trist for henne å legge så mye energi i et show ingen vil se, de kunne kanskje endret på showet litt for jeg ser at kritikken går på den sanggjengen hun har med på scenen, ikke så mye på hennes stoff.
Bellatrix Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Har etter sigende bare solgt 54 billetter og må tas av scenen etter kun en kveld Jeg betviler ikke at damen er en dyktig skuespiller, men kanskje er det rett og slett blitt en overdose Mia. Det er forskjell på å by på seg selv og å tvinge seg selv ned i halsen på folk. Jeg tror også det. Det har blitt for mye og folk har fått nok. Jeg synes litt synd på henne. Showet har kostet 5 millioner og blir borte i ingenting.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Har ikke noe forhold til henne som artist og har lest mest om henne og hennes bravader i avisene, og mer enn jeg hadde behov for å vite. Kanskje hun kunne latt showet dreie seg litt mindre om seg som person, men heller om hennes talent som skuespiller
Lise_ Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg synes litt synd på henne. Jeg hadde ikke dratt på showet med mindre jeg ble tvunget, men stakkars Mia..
Abraxas Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) ..... Endret 19. juni 2009 av Abraxas
Roxy Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Publikumsinteressen for hennes livserfaringer begrenser seg vel til en liten skare mannlige tilhengere som nok er mer opptatt av kløften hennes enn kløkten..tror jeg da.
mysan Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Trist for Mia, men kanskje et resultat av det ble endel negativt i forbindelse med boka? Litt for mye Mia på én gang kanskje, og kanskje man ubevisst antar at showet går i samme bane som boka?
Gjest Eurydike Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Tanken var antakelig at boklanseringen rett før skulle trekke publikum til forestillingen, og så har nøyaktig det motsatte skjedd. Grunnen er kanskje at folk har reagert negativt på måten hun har utlevert andre på i boken sin? Blant annet. Og jeg tenker at forlaget ikke har gjort jobben sin godt nok som korrektiv for henne i arbeidet med boken, men blitt litt blendet av alle pengene de trodde de kunne tjene på "avsløringene". Endret 7. oktober 2008 av Eurydike
mysan Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Veldig enig, Eurydike. Antakelig en gedigen miskalkulasjon av ideen "bok/show".
loffen Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg skjønner bare ikke at hun som person skulle være interresant nok til å lage et et show; med seg selv om seg selv? Og det ser det ut til at jeg ikke er alene om.
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 8. oktober 2008 #12 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg skjønner bare ikke at hun som person skulle være interresant nok til å lage et et show; med seg selv om seg selv? Og det ser det ut til at jeg ikke er alene om. Hun har vært i bransjen i mange år, mange meritter i flere musicals, roller i en såpeserie, tidligere suksessfulle enkvinneshow. Hun har skapt seg selv som artist med mye arbeid gjennom flere år, og historieløse folk i dag bedømmer henne kun ut fra oppslag i media og en bok?! Helt greit at man ikke liker henne som artist, hun er ikke min favorittartist heller men jeg syns likevel det er synd for henne at showet hennes ikke selger.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 Hun har vært i bransjen i mange år, mange meritter i flere musicals, roller i en såpeserie, tidligere suksessfulle enkvinneshow. Hun har skapt seg selv som artist med mye arbeid gjennom flere år, og historieløse folk i dag bedømmer henne kun ut fra oppslag i media og en bok?! Helt greit at man ikke liker henne som artist, hun er ikke min favorittartist heller men jeg syns likevel det er synd for henne at showet hennes ikke selger. Kanskje hun bør vurdere om det norske folk faktisk har fått alt for mye av Mia.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå