GlaJenta88 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 5. februar 2009 Idag er det ganske nøyaktig 2 måneder til min bursdag! Den kommer like overraskende på hvert eneste år, noe som er litt rart ettersom den er på nøyaktig samme dato hvert eneste år. I år treffer den på en søndag, så det betyr jo at det later til festligheter dagen i forveien. Det tar vi i hvert fall som det kommer. Kanskje jeg skal spandere leie av et lokale på meg også. Jeg skal hilse på pusekattene som kanskje blir mine imorgen forresten. Gleder meg stort til det! Alt av utstyr er nå på plass (minus klumpesand og sånn matte til å legge foran toalettet sånn at kattene ikke drar sand rundt i huset). Så det er jeg godt fornøyd med. Det eneste som egentlig mangler er igrunn kattene. Akkurat i skrivende stund sitter jeg og lurer på om jeg skal kjøpe to billetter til Rockefeller fredag den 13. til kjæresten min. DDR♥ For de som ikke har fått med seg Atle Antonsen, Johan Golden, Berit Boman med venner: "DDR er et norsk rock-band bestående av en deilig bukett idealister som ønsker å fremme tysk og øst-tysk kultur og egenart i Norge og gjøre noe med det frynsete ryktet Tyskland fortsatt har etter den 2.verdenskrig. Og hva var da mer naturlig enn å gripe fatt i det norskeste av det norske, folkesjelas minste felles multiplum, D.D.E., for å treffe nordmenn rett i hjertet og dermed best og enklest mulig fremme vår sak?" Så vidt jeg husker startet de dette prosjektet i 01, men den første musikkvideoen kom først nå i november 08 og dermed er turnéen igang De har faktisk blitt motarbeidet ganske mye i løpet av disse årene, men de har holdt ut og har nå konsert på Rockefeller fredag den 13. feb. Jeg har fri selv den helgen, men jeg tenkte at siden kjæresten har vært såpass villig til kattehold (evt. som smøring for å få to), så kunne jeg kjøpe dette til han. Han får sikkert med seg en eller annen, tror dere ikke? Så klart har jeg vilt lyst til å bli med selv, men jeg tenker at jeg skal være hjemme og kose meg med pusekattene også kan han ha det gøy med gutta. Kan hende han ikke har så mye imot det. Får kanskje se det litt an også. Det blir jo evt. togbillett i tillegg, også skal vi jo i barnedåp i mars. Igjen; Vi får se hva som skjer Jaja, middag idag er stekt laks m/ rømme og dampede grønnsaker Også skal jeg på Maxbo med mamma for å titte på enda flere skyvedører Det er en jungel av skyvedører der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 17. februar 2009 Oioioi. Nå er det lenge siden jeg skrev i dagboka! Blir ikke mye "dag"bok når jeg holder på sånn.. Vi har fått oss en pus!! ♥♥ Ho heter Sofia eller Lillepus, men hun gir seg ikke til å kjenne ved noen av navnene, så hvis vi finner et navn vi føler passer bedre, gjør det nok ikke så mye å bytte. Hun har i alle fall et navn, om ikke flere Videre så tror jeg ikke at jeg gidder å skrive så mye mer. Har tenkt meg pannekaker til middag idag. Skulle hatt Scampi og grønnsakswok, men tror ikke jeg gidder å dra på butikken for å kjøpe marinade til rekene Haha, får se hva som skjer. Er litt sliten. Skal se om jeg får gjort litt psykologi idag. Skriver så fort jeg føler for det! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 17. februar 2009 #23 Del Skrevet 17. februar 2009 Gratulerer med Vi også er kattemennesker og i 6 år hadde vi en nydelig perserjente. Hun ble syk sommeren for 2 år siden og vi måtte avlive henne Har lyst på ny katt, men forløbig har fornuften rådet over lysten. Jeg er østlending og bor sammen med min mann på Vestlandet. Det sier seg selv at det blir noen turer østover, og da er det et problem med katt. Har man et dyr så skal det dyret ha det godt. 2 måneder til bursdagen din du. Vi pleier å feire bursdager inne hos meg. Takk for besøket forresten. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, skal man ofte på tur må man nesten ha dyret med seg. Blir det mange turer er det kanskje ikke heelt forsvarlig å dra med seg pus frem og tilbake så ofte. Skal du gjøre vestlending av deg da? Eller er planen å komme tilbake til Østlandet? Er så dårlig på å legge igjen spor etter meg! Men har nå lagt inn noe hos deg nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg får gjøre et nytt forsøk på dagboka jeg da. Pusen har fått navnet Miss Sophie! Etter "Dinner for one" - "Grevinnen og hovmesteren" Hun minner kanskje ikke så mye om den Ms. Sophie, men hun het jo Sofia fra før, og vi ville ikke endre navnet hennes så veldig. Likevel så er Sofia hovedstad for meg, så litt mer "pusete" ble det nå. Burde egentlig gjøre litt skolearbeid, så skal forsøke å logge av nå snart. Jeg har mine tvil om jeg klarer det, men jeg kan overraske Snakkes plutselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 4. mars 2009 Idag så har jeg gjort masse husarbeid. Men, jeg skulle nok heller ha gjort mye skolearbeid istedet. Skal på jobb idag, men skal i utgangspunktet være ferdig kl. 21, da. Så har tid i kveld til å få "tatt igjen" noe. Har bestemt meg for å sette av hele morgendagen til statistikk. Sånn kan jeg kanskje bli helt ferdig med pensumet? Åh, det hørtes deilig ut! :D Å få kommet seg gjennom hele pensumet så tidlig i mars. Vi har bestilt oss skyvedører til garderoben på soverommet, forresten. Jeg tror de også skal komme imorgen, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få hentet dem.. :klø: Jeg får dem i hvertfall ikke inn i Mazdaen min Jaja, jeg skal forsøke å komme meg gjennom hele kapittel 4 i psykologiboka nå, før samboer kommer hjem og det er middag Pus har vært lat idag. Litt kos og litt lek, resten sove. Høres ut som en pus som passer til samboeren min i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 20. mars 2009 #27 Del Skrevet 20. mars 2009 Lenge siden jeg har vært innom deg, så nå tenkte jeg det var på tide Håper du har det bra, og ønsker deg en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 27. mars 2009 #28 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei! Har ikke lest annet enn ett innlegg av deg inne under "siviløkonom eller sivilingeniør", men må bare si at vi er veldig like når det gjelder hva vi vil studere!!! Jeg vurderte veldig om jeg skulle bli førskolelærer en gang for lenge siden, jobbet i barnehage og likte det godt. Endte opp med økad i steden for og ville gå "det som handlet om mennesker" der. Likte ikke finansanalyse o.l... Begynte så på bygging og det er det jeg jobber som i dag. Jobber på en byggeplass og jobber veldig mye med mennesker. Av og til tenker jeg at det ikke er langt i fra å jobbe i barnehage (om jeg har med ekstra surrehuer av noen mannfolk å gjøre).... Stortrives med jobben jeg endte opp med; en veldig fin kombinasjon av å jobbe med mennesker, praktiske ting, skapergleden, mye ute, teamjobbing og et vidt spekter av oppgaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 1. april 2009 Lenge siden jeg har vært innom deg, så nå tenkte jeg det var på tide Håper du har det bra, og ønsker deg en fin helg Hei Ulva! Så koselig at du stikker innom i ny og ne! Nå har jeg lagt igjen en liten notis inne hos deg også! Jeg hadde sikkert en fin helg. Det er så lenge siden jeg har skrevet i denne boka nå, så jeg går litt i surr. Har ikke hatt noen dårlige helger i alle fall Har masse oppdateringer å komme med nå da, så jeg tror det neste innlegget blir mektig langt Hei! Har ikke lest annet enn ett innlegg av deg inne under "siviløkonom eller sivilingeniør", men må bare si at vi er veldig like når det gjelder hva vi vil studere!!! Jeg vurderte veldig om jeg skulle bli førskolelærer en gang for lenge siden, jobbet i barnehage og likte det godt. Endte opp med økad i steden for og ville gå "det som handlet om mennesker" der. Likte ikke finansanalyse o.l... Begynte så på bygging og det er det jeg jobber som i dag. Jobber på en byggeplass og jobber veldig mye med mennesker. Av og til tenker jeg at det ikke er langt i fra å jobbe i barnehage (om jeg har med ekstra surrehuer av noen mannfolk å gjøre).... Stortrives med jobben jeg endte opp med; en veldig fin kombinasjon av å jobbe med mennesker, praktiske ting, skapergleden, mye ute, teamjobbing og et vidt spekter av oppgaver! Oi! Så koselig med melding! Hva var det du studerte da? Bygging? :klø: Byggingeniør eller noe uten alle realfagene? Ja, det er det som er så rart vet du. Selv om man utdanner seg til noe, så er det jo arbeidsplassen man ender opp på som er avgjørende om man har gjort riktig valg eller ikke. Det jeg tenker nå er at jeg har studert kjedelige fag (for all del, mange interessante fag også!), og vil heller over på en studieretning som ikke er så a4 som både ingeniørfag og økonomi er. Om jeg sitter der etter noen år, ferdig utdannet førskolelærer, har jobbet noe år og så bestemmer meg for å studere noe helt annet, evt fortsette på ingeniørgraden eller bacheloren innen økad, så går jo det fint! Jeg er jo fortsatt ung om 5 år Vil gjøre noe jeg synes virker veldig interessant og givende nå, også kanskje det skjer noe helt annet om 5-6 år. Hvem vet? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 1. april 2009 Oppdateringer så det holder denne gang. Mye har skjedd for å si det sånn. Jeg har ikke fylt 21 enda, men det gjør jeg på søndag, så det nærmer seg med stormskritt Vi har vært i barnedåp i Bodø til nevøen vår, slit med tog tur/retur torsdag-mandag, men det gikk! Makan til at GlaGutten ikke vil fly altså. Dåpen gikk veldig fint for seg, gutten var snill som et lam og kom bare med litt gurgling og pludring under hele seremonien. Jeg fikk tatt masse bilder, som jeg nå har fått fremkalt (!) og skal sette inn i et album. (Dette er forresten også gaveidéen min til mammas bursdag. Jeg skal sende inn alle bildene de har på PCn hjemme, og så sette dem inn i album for ho. Da tror jeg hun blir glad Katten vår tror jeg føler jeg ganske så hjemme her hos oss, og jeg angrer ikke så mye på at hun er alene. Pappa kjøpte en sånn hånddukke i plysj formet som en sau til henne nå, og da reagerte hun som om den levde :flire: Hun ville ikke legge seg på teppet sitt fordi den lå der. Men da jeg tok den av hånda og kastet den litt rundt på gulvet gikk det fint. Haha, lille rare pusen ♥ Jeg har søkt på skoler til høsten nå. I utgangspunktet hadde jeg jo bestemt meg for å bygge på årsstudiumet mitt med to år, slik at jeg fikk en bachelor i økad. Nå har jeg heller søkt noe jeg vil istedet. Jeg har søkt førskolelærer, og jeg gleder meg enormt! Jeg har alltid vært glad i barn, og samboeren min mener at grunnen til at jeg går så godt overens med dem er fordi vi ligger på samme plan mentalt med så mye. Vet ikke helt hva han mener med dette, men jeg er glad i leke. Både uten i snøen og å spille brettspill, tegne, perle osv. Gleder meg allerede til juleverksted osv! Haha, også er det så klart en veldig viktig rolle og en givende jobb. Det er ikke alle som får ansvaret med å lære små mennesker å lese osv. Jeg tror dette er en retning hvor jeg virkelig får brukt mye av meg selv, i tillegg til å lære verdifulle ting som også kan brukes privat med egne barn. Her kommer den aller største nyheten. Jeg er gravid! Eller. Jeg har testet positivt på en hjemmetest, men jeg tror ikke helt på det enda. Det er tusen tanker som svever rundt oppi hodet mitt, så jeg har allerede startet en egen graviditetsdagbok her på KG. GlaBarn? Idag skal jeg til byen for å kjøpe noen bursdagsgaver, på apoteket for å kjøpe alt mulig rart som jeg visstnok trenger, på biblioteket for å låne en haug med svangerskapsbøker (vil ikke kjøpe noen enda i tilfelle ting går galt osv..) og så skal jeg i svømmehallen har jeg bestemt meg for. Har ikke vært der siden ungdomsskolen, så dette kan bli spennende. Skal dra dit alene og for treningens skyld, så det går nok fint. Hvis jeg trives med det, så er jo det smart å holde på med når man er gravid da. Hvis jeg virkelig er det. Snakkes plutselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 1. april 2009 #31 Del Skrevet 1. april 2009 GladJenta Så gøy at du er gravid Har ikke vært innom den andre tråden din ennå, men skal ta en tur å kikke. Blir spennende å følge deg videre. Jobbe med barn er givende, og det at man bevarer barnet i seg, gleder seg ved å leke og lære de forskjellige ting. Våge å være seg selv, det er så herlig. Og unger er herlige. Jeg drev min egen lille barnehage i 3 år for lenge siden og det var veldig givende år Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #32 Del Skrevet 1. april 2009 Ulva! Det er litt rart å tenke på dette med graviditet og sånn. Synes hele fenomenet er ganske så fantastisk, men samtidig så utrolig underlig. Med tanke på at det er så mye som må klaffe for at det skal gå bra, kan jeg jo ikke tenke negativt på det heller. Jaja, det får gå som det går. Det ordner seg nok! Jeg også håper og tror at det blir bra å jobbe med barn, men jeg vet ikke. Er du utdannet førskolelærer du også da? Vet du noe om studiet? Jeg lurer på om jeg kanskje ikke skal ha permisjon fra studiene, og bare fra jobben skjønner du. Men det betyr jo at jeg legger opp til å gjøre mye hjemmefra. Jeg er også litt usikker på hvordan det er lagt opp studiemessig når man får barn i desember. Er jeg heldig så får jeg gjort unna alle eksamene til jul, men jeg må jo da nødvendigvis starte på 2. semester et helt år senere? Dette er kanskje spørsmål som passer bedre hos Lånekassen og skolens rådgivere Men jeg kom plutselig på dem nå. Lettere å huske dem hvis jeg har skrevet dem ned i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 2. april 2009 #33 Del Skrevet 2. april 2009 Nei jeg er ikke utdannet. Og det er veldig mange år siden. Bodde på en gård, passet en jente som ikke kom inn i barnehagen. På den gården var det mange hus, og kjelleretasjen der vi leide stod tom. Den pusset vi opp og satte inn leker og ting og tang. Så søkte vi etter unger. Det var ikke lett å komme inn i barnehage den gangen, så vi fikk over 100 svar. 8 unger fikk plass og det var supre år sammen med de. Vi bodde som sagt på gård, med alt det innebærer av dyr o.l. Akebakker rett utenfor og masse tumleplass, samtidig som det var 15 minutter å gå til sentrum. Perfekt. Hadde veldig store planer om å gå på førskole etter det, men av diverse grunner ble det aldri noe av. Men herlig år det var det. Mange gode minner og noen av "ungene" som er voksne nå har jeg kontakt med den dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 3. april 2009 #34 Del Skrevet 3. april 2009 hei hei leste noen inlegg av deg inne på bryllups forumet. og vi var litt like på noen ting husker jeg så moro med graviditeten da, grautlerer så masse! blir nok en fin tid, og det med studier og jobb kommer på plass etterhvert tenker jeg ha en finfin helg hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 3. april 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 3. april 2009 Nei jeg er ikke utdannet. Og det er veldig mange år siden. Bodde på en gård, passet en jente som ikke kom inn i barnehagen. På den gården var det mange hus, og kjelleretasjen der vi leide stod tom. Den pusset vi opp og satte inn leker og ting og tang. Så søkte vi etter unger. Det var ikke lett å komme inn i barnehage den gangen, så vi fikk over 100 svar. 8 unger fikk plass og det var supre år sammen med de. Vi bodde som sagt på gård, med alt det innebærer av dyr o.l. Akebakker rett utenfor og masse tumleplass, samtidig som det var 15 minutter å gå til sentrum. Perfekt. Hadde veldig store planer om å gå på førskole etter det, men av diverse grunner ble det aldri noe av. Men herlig år det var det. Mange gode minner og noen av "ungene" som er voksne nå har jeg kontakt med den dag i dag. Å så moro det hørtes ut da. Det er deilig med landlige omgivelser synes jeg. Har alltid hatt en ønske om å bo på bondegård! Sånn at om sommeren så tripper det noen høner rundt på tunet, ungene leker i åkeren og katten ligger og drar seg på trammen(?) 100 barn som ville være hos deg? Uff, det hørtes ikke helt bra ut å måtte si nei til så mange! Det er godt barnehagedekningen er litt bedre idag, da! Jeg tenkte at hvis du var utdannet førskolelærer, så hadde du kanskje hatt noen tips å komme med da vet du Så koselig at du fortsatt har kontakt med noen av barnehage"barna" dine, da! Nei, nå gleder jeg meg enda mer til å begynner merker jeg! ♥ hei hei leste noen inlegg av deg inne på bryllups forumet. og vi var litt like på noen ting husker jeg så moro med graviditeten da, grautlerer så masse! blir nok en fin tid, og det med studier og jobb kommer på plass etterhvert tenker jeg ha en finfin helg hvertfall! Heisann Cupcakes! Ja, det virker jo som om vi har vært sammen med våre respektive partnere omtrent like lenge også! Vi har 6årsdag i desember vi også! Det har blitt veldig mye fokus på denne graviditeten de siste dagene, og det har vært noen turbulente dager. Nå virker det som om Glagutten begynner å ta det litt inn over seg, og det ser ut til at det kommer til å gå bra. Nå er det bare å vente og vente Jeg merker at jeg ikke liker at det skal være så usikkert den første tiden. Egentlig så er det jo ikke det. Jeg er ung, har ikke opplevd SA eller MA før, har et forholdsvis sunt kosthold og forsøker å holde meg i aktivitet. Så ting ligger jo til rette for at dette kommer til å gå kjempefint. Likevel blir man jo litt nervøs av å lese om alle som opplever så mye negativt da. Synes det er så mange som mister at jeg blir helt skremt. Men jeg har nå bestemt meg for å tenke "happy thoughts" slik at ting går bra med oss alle sammen! Studiene og arbeidsfremtiden min er jeg ikke så redd for. Man trenger alltids noen førskolelærere et eller annet sted tenker nå jeg. Glagutten derimot er litt mer betenkt her. Han er ganske så redd for å miste jobb osv. I disse tider så har jeg jo forståelse for det. Vi sitter jo med boliglån vi også, og nå plutselig ei gravid dame hjemme på toppen. Men jeg har trua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 4. april 2009 #36 Del Skrevet 4. april 2009 desember er en fin mnd. for romantikk, første kysset vårt var under et utelys mens det snødd og det var på kvelden, helt perfekt stemning kan man si..hehe.. :rødme: hehe, det er viktig å ha trua! da går det som regel bra hadde vært et nervevrak selv jeg hvis/ når jeg ble/ blir gravid den første tiden til legen sier at alt står bra til med mor og barn hehe... er altfor flink til å google alt mulig og lese meg frem til ting og tang..og noen ganger leser man rett og slett for mye om ting..hehe og tror det hadde tatt laaaaaaaaang tid før samboeren min hadde klart å faktisk fatte at han skulle bli pappa den dagen det skjer, for det gjør det nok en dag ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. april 2009 #37 Del Skrevet 5. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 5. april 2009 #38 Del Skrevet 5. april 2009 Gratulerer med dagen! Håper du har hatt en flott dag med kaker og hygge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 6. april 2009 Forfatter #39 Del Skrevet 6. april 2009 desember er en fin mnd. for romantikk, første kysset vårt var under et utelys mens det snødd og det var på kvelden, helt perfekt stemning kan man si..hehe.. :rødme: hehe, det er viktig å ha trua! da går det som regel bra hadde vært et nervevrak selv jeg hvis/ når jeg ble/ blir gravid den første tiden til legen sier at alt står bra til med mor og barn hehe... er altfor flink til å google alt mulig og lese meg frem til ting og tang..og noen ganger leser man rett og slett for mye om ting..hehe og tror det hadde tatt laaaaaaaaang tid før samboeren min hadde klart å faktisk fatte at han skulle bli pappa den dagen det skjer, for det gjør det nok en dag ha en fortsatt fin helg! Ja, og den desemberen der var spesielt fin husker jeg. Det var en del snø og mye kos. :rødme: Jeg er nok en av disse google-pasientene selv. Synes tiden går uhorvelig sakte! Tror nok at frem til 12 uker, så kommer det til å gå utrolig tregt, mens etter det så løper nok ukene av sted! Han reagerte jo ganske voldsomt negativt når jeg fortalte nyheten, men nå virker det som om det har sunket litt dypere inn i han. Vi har jo snakket om dette fra før av, og med tanke på at han kan tenke seg barn om 3-4 år, så "vet" jeg at han kan klare å ta dette inn over seg allerede nå. Ikke med en gang så klart, men det kommer nok snart skal du se! Jeg håper igrunn at han kommer til å glede seg også, men det vet jeg ikke. Vet at han kommer til å storkose seg så fort han har blitt pappa da Har dere pratet ordentlig om det, eller? Hva dere kommer til å gjøre hvis dere plutselig skulle havne i en sånn situasjon? Og evt. når dere kan tenke dere barn osv? Tusen takk! Gratulerer med dagen! Håper du har hatt en flott dag med kaker og hygge! Takk skal du ha! Var på jobb og så på fotballkamp, jeg. Fikk ikke noe kake igår i det hele tatt faktisk! Men jeg brygger på en forkjølelse nå da, så er ikke i kakehumør uansett egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 6. april 2009 #40 Del Skrevet 6. april 2009 Har dere pratet ordentlig om det, eller? Hva dere kommer til å gjøre hvis dere plutselig skulle havne i en sånn situasjon? Og evt. når dere kan tenke dere barn osv? vi har ikke pratet ordentlig om det de siste årene, før så planla vi alt..vi var vel unge og veeelgid forelsket..hehe... har spurt han noen ganger om hva han hadde sagt hvis jeg hadde fortalt at jeg var gravid, og ofte så har han svart; det må du avgjøre, det er jo din kropp. synes ikke det er noe kjempekult svar akkurat. emn ser jo også at han ikke helt klarer å stille seg i den situasjonen sånn vi er i livet nå. men jeg har fortalt han at hvis jeg skulle blitt gravid nå så kommer jeg til å beholde barnet!. og det skjønner han. vi har også snakket om det med bryllup og sånn at det passer om en 4-5 års tid og at det da er naturlig for oss å tenke på barn rundt den samme tiden. og det er han enig i. tror nok bare han ikke helt klarer å se for seg oss med barnevogn ute på tur enda... :gjeiper: (samboeren din høres litt lik ut på akkurat det feltet der som min igrunn ) Takk skal du ha! Var på jobb og så på fotballkamp, jeg. Fikk ikke noe kake igår i det hele tatt faktisk! Men jeg brygger på en forkjølelse nå da, så er ikke i kakehumør uansett egentlig uff, så kjedelig med forskjølelse! håper den går fort over, eller at den forsvinner før du blir ordentlig forskjølet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå