Gå til innhold

HJELP! Farging av ettervekst...

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Jeg så meg i speilet i dag å la plutselig merke til en UFYSELIG ettervekst.

Min naturlige hårfarge er mørkebrunt med har farget det blond. (Veldig blondt, frisøren sa hun brukte den lysteste fargen), derfor syns etterveksten veldig.

Jeg skal i bryllup i helgen og MÅ farge den før det, og har fått ei venninne til å gjøre det i dag. Frisøren min annbefalte å bruke stripehette, og bare ta farge hodebunnen/etterveksten, og deretter fordele farge i resten av håret når det er fem-ti minutter igjen.

Problemet er at jeg aner ikke hvem farge jeg skal bruke!? Siden den fargen jeg har i håret nå er frisørfarge? Og trur dere måten jeg beskrev over er rett måte å gjøre det på? :)

Håper noen kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å spørre frisøren om du får kjøpe farge av dem?

Gjest Fru Mæla
Skrevet

Den frisøren som har farget håret mitt er en god venninne som bor 2 timer unna... (Der er også hun jeg skal i bryllup til... Hehe) Så blir nok vanskelig å kjøpe av henne, fordi får ikke tak i fargen før helgen..

Har noen noen erfaringer med hårfargingstyper?

Skrevet
Den frisøren som har farget håret mitt er en god venninne som bor 2 timer unna... (Der er også hun jeg skal i bryllup til... Hehe) Så blir nok vanskelig å kjøpe av henne, fordi får ikke tak i fargen før helgen..

Har noen noen erfaringer med hårfargingstyper?

Da ville jeg ringt henne og spurt hvilken farge hun brukte + hvilken type hårfarge. Så kan du gå til en frisør i nærheten og spørre om å få kjøpe av dem. Evt. spørre frisørvenninnen din om hun kan anbefale en hjemmefarge i samme nyanse.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Da jeg var blond, pleide jeg å bruke den blå pakka, kan den hete poly blonde tro :klø:

Den finnes i forskjellige nyanser ettersom hvor lyst du vil ha det. og den kommer med en slags påføringskost, der middelet kommer ut av kosten. (en av variantene, de har mange forskjellige) Jeg ville kjøpt den, og tatt etterveksten med den. Jeg hadde ikke orket å styre med hette, men det er meg ;)

Her har du en link til det merket jeg mener. Vet ikke om det er noe spennende der inne. :)

Skrevet

jeg har brukt den lyseste fargen hos frisøren og nå som jeg har fått hele håret helt blondt, bruker jeg poly blonde, som hun over meg linket til. Det blir ganske så bra resultat og det lysner veldig bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...