Annie Skrevet 7. oktober 2008 #1 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har laget afrofletter på datteren min og hadde noen strikker liggende. Men hvor får man kjøpt sånne? De jeg hadde var kjøpt på Europris for mange år siden, men de har ikke lengre. Noen som har peil? Gjerne sånne "tannstrikker" som brukes til regulering eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. oktober 2008 #2 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis du kan bruke gummistrikker, så kan du kjøpe i en hesteforretning. Der har de poser med små strikker til å flette manen/halen til hesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #3 Del Skrevet 7. oktober 2008 De selger slike på glitter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 7. oktober 2008 #4 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, på glitter har de bittesmå gummistrikker som er perfekte til formål som små fletter og slikt. De er usynlige, og ser akkurat ut som de jeg brukte da jeg hadde tannregulering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis du kan bruke gummistrikker, så kan du kjøpe i en hesteforretning. Der har de poser med små strikker til å flette manen/halen til hesten. Supert!! Da skal jeg sjekke ut det i morra Kjekt å vite at de har på Glitter også. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 9. oktober 2008 Var i en hesteforretning og fikk strikker i dag. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 10. oktober 2008 #7 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ingen årsak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå