Gjest lillem0r Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hei! Jeg lurer på om noen av dere vet hvis man har slettet loggen på internett (Verktøy, slett leserlogg), altså besøkte sider om det er noen måte d går an å finne denne loggen igjen? Eller er den slettet foralltid?
Gjest lillem0r Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Hei! Jeg lurer på om noen av dere vet hvis man har slettet loggen på internett (Verktøy, slett leserlogg), altså besøkte sider om det er noen måte d går an å finne denne loggen igjen? Eller er den slettet foralltid? Noen som vet?
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Tror den er slettet for alltid. Jeg har i hvertfall aldri greid å finne den igjen.
Confidence Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Selve loggen er borte, men hvilke sider du har besøkt og når du har besøkt de er fortsatt lagret. 1. Hvis du vil se disse gjør du slik : Kontrollpanel - Alternativer for Internett Der hvor det står Leserlogg velger du Innstillinger og deretter Vis filer. 2. Hvis du vil slette disse filene velger du Slett istedet for Innstillinger. Da får du fem valg : Slett filer Slett informasjonskapsler Slett logg Slett skjemaer Slett passord De to øverste sletter alle filene du fant hvis du utførte pkt 1. "Slett logg" sletter loggen på samme måte som du sikkert har gjort før (dvs at den sletter den SYNLIGE delen av loggen i IE) Selv utfører jeg pkt 1 og pkt 2 flere ganger i uken for å få en raskere PC Endret 7. oktober 2008 av Confidence
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå