Gå til innhold

Toastmaster

Fremhevede innlegg

Skrevet

lurer på om noen har noen tips til hvem en kan\ bør velge som toastmaster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har spurt en som vi kjenner godt, og som vi vet er god å snakke for seg. En som vi vet ikke vil ta helt over :rope:

Mange bruker også profesjonelle toastmastere, men det har ikke jeg vært borti i noen av de bryllupene jeg har vært i. :)

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Dette lurer jeg også på, fint vi er flere:)

I de fleste bryllupene jeg har vært i har det vært en venn av brudgommen som har vær toastmaster, eller en proff. Vi lurer på å bruke familie, broren til min forlovede, men er veldig i tvil. Toastmasteren burde jo kjenne endel av gjestene og kunne prate for seg, gjerne være litt morsom og ikke fornærme noen.

Er det noen "regler" om hvem man burde velge som toastmaster?

Skrevet

Jeg var toastmaster i min brors bryllup nå i sommer. Jeg satte veldig pris på forespørselen, og følte meg beæret over oppdraget

MEN, det er veldig mye jobb og mye styr så nå i ettertid sitter jeg litt med den følelsen at jeg gikk glipp av denne flotte dagen... Alle andre i familien koste seg så veldig, mens jeg måtte være skjerpet og hele tiden. Dessuten føltes det som et enormt stort ansvar å sikre at min nye svigersøster ble fornøyd med dagen..

Så, mitt tips er egentlig. La søskene få lov til å være nettop det på denne store dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...