Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg skal slanke meg og har tenkt å gjøre det ved hjelp av slanketabeletter. Valget er tatt så det er ingen som kan motsi meg. Spørsmålet mitt er da, er det sånn at når du har gått ned 3 kilo og stopper å ta tablettene så er det stor sjangse for å gå opp igjen med en gang? Har dere ett tips om slanketabeletter som jeg kan ta som virkelig virker?
hufsa! Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg skal slanke meg og har tenkt å gjøre det ved hjelp av slanketabeletter. Valget er tatt så det er ingen som kan motsi meg. Spørsmålet mitt er da, er det sånn at når du har gått ned 3 kilo og stopper å ta tablettene så er det stor sjangse for å gå opp igjen med en gang? Har dere ett tips om slanketabeletter som jeg kan ta som virkelig virker? Heia,du MÅ få resept av legen om du vil ha slankepiller, de du får uten har ingen virkning.Regner med du er overvektig og da er det ingen problem å få det.Ja,du vil gå fort opp igjen og gjerne litt ekstra om du ikke er forsiktig.Sunn fornuft er vel det beste.Ete lite men ofte og bevege seg og tar du pillen i tillegg da har du en grei beg.Når du har nådd målet ditt,da må du beg å passe på hva du eter ellers raser kiloa på igjen.Er ikke enkelt det der,kunne vi ikke alle vært tynne ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå