Gå til innhold

gutt på 11 år som blir mobbet

Anbefalte innlegg

Gjest gutt på 12 år som blir mobbet
Skrevet

-Heii folkens!! eg veit at denne siden er for voksene men eg tør ikke å snakke med mamma og pappa, så eg vil snakke med dere

-Jeg blir ofte mobbet av noen bøller, hva feiler meg er det grunn av at eg er uttlening, er det grunn av at eg er litt brunn, jeg vet ikke hva som feiler de stygge bøllene.

-Alle sammen er en gjemg, eg kan jo banke en for en, men ikke en hell gjeng, eg syns det er dårlig å løse prob med vold, men sånn skjer når man er mobbet i et helt år

- De er ekte duster de plager meg, driter meg ut av klassen, de bokser meg.

- Eg reagerer ikke så veldig mye når de mobber meg, eg bare driter i dem som bare det , men prob er at de mobber alle andre og eg syns det er synd på dem

- De drittsekene tør ikke å måbbe større en seg, de tror at de er 'the king of the school', eg veit ikke hvorfor de mobber meg, kan noen hjelpe meg hva eg skal gjøre

- for det første eg vil ikke ringe til skolen eller noesånt, eg vil ha råd fra dere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
-Heii folkens!! eg veit at denne siden er for voksene men eg tør ikke å snakke med mamma og pappa, så eg vil snakke med dere

-Jeg blir ofte mobbet av noen bøller, hva feiler meg er det grunn av at eg er uttlening, er det grunn av at eg er litt brunn, jeg vet ikke hva som feiler de stygge bøllene.

-Alle sammen er en gjemg, eg kan jo banke en for en, men ikke en hell gjeng, eg syns det er dårlig å løse prob med vold, men sånn skjer når man er mobbet i et helt år

- De er ekte duster de plager meg, driter meg ut av klassen, de bokser meg.

- Eg reagerer ikke så veldig mye når de mobber meg, eg bare driter i dem som bare det , men prob er at de mobber alle andre og eg syns det er synd på dem

- De drittsekene tør ikke å måbbe større en seg, de tror at de er 'the king of the school', eg veit ikke hvorfor de mobber meg, kan noen hjelpe meg hva eg skal gjøre

- for det første eg vil ikke ringe til skolen eller noesånt, eg vil ha råd fra dere!!

Kjære deg!

Det er som du sier de er DUSTER! Men ikke la dem knekke deg, ha hode hevet og ikke la dem merke at du føler deg mobbet! Har du ellers venner? Hvis det blir et større problem for deg synes jeg du skal snakke med foreldrene om dette! Da kan de videre ta opp med skolen! Det er ikke noe galt at foreldrene dine er fra et annet land og at du har brun hud! Absolutt ikke! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...