Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på pp i noen år, og sluttet med de før sommeren. Ble gravid med engang, men mistet.

Nå skal vi prøve igjen, og jeg er like spent.

Har oppdaget at jeg får melk i brystene under hver eggløsning, merkelige greier. Og så får jeg smerter. Er så vidt jeg klarer å ha sex. Jeg kan ikke sette meg ned på en stol uten at jeg får vondt.

Vel,,, jeg fikk vondt på fred, og sm har nettopp gått over. Lurer litt på om egget med sluppet nå i dag, eller da jeg begynte å få vondt, eller midt i? Noen med erfaring?

Vi hadde sex tors morgen, og i går morges. Teoretisk sett så kan jeg ha blitt gravid. Pleier å ha masse utflod når jeg har eggløsning, men det har jeg ikke hatt denne gangen

Noen som har noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også ganske vondt ved Eggløsning. Har også tilfeller der jeg kan klemme ut litt melk fra brystene.

Min erfaring er at jeg har eggløsning i slutten av smertene. jeg kan ha vondt i 3 dager, så er eggløsningen på siste dag. Men dette er VELDIG individuellt. Noen har smerter før eggløsning, noen har midt under eggløsningen, og andre har mest smerter etterpå :klø:

Jeg fant ut av min EL ved hjelp av eggløsnings-tester..

Det er ikke så kjekt å ha :sengekos: når man har så vondt nei.. Tro meg, jeg har vært gjennom flere runder i senga som ikke var behagelige :sukk: men hva gjør man ikke..

Det som er greit å vite er jo at spermiene kan leve i inntil 5 døgn slik at dere kan ha sex noen dager før du får vondt også, og allikevel klare å bli gravid :jepp:

(jeg i mitt tilfelle; biter tennene sammen og kjører på) vondt eller ikke vondt :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...