Gå til innhold

Vonde bryster gravidtegn?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Hei.

Jeg kom nå i mitt undrende hjørne.... Jeg hadde litt ubeskyttet sex for ca 2 uker ( rundt 23-27 september) siden, og har ikke noen som helst greie på min syklus fordi den er aldeles ustabil.

Men den 1. oktober tror jeg at jeg fikk eggløsning fordi fikk brunlig utflod og mye utflod, men er ikke sikker på om det var det det var, kan det være?? Isåfall skjønner ikke at det går an å bli gravid uten sex da!

I alle fall så har jeg ganske vonde bryster som veksler mellom å stikke på den ene siden til den andre siden. Altså først stikker det i den ene så bytter det til å stikke i den andre. Men det går over til diffuse smerter og mer som ømhet iblandt. Brystvortene er ikke så ille egentlig. Kan dette være hormonell ubalanse? Eller kan det være graviditet?

Tror det er for tidlig for en Gravi test, så bare tenker litt.

Håper noen kan hjelpe!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei.

Jeg kom nå i mitt undrende hjørne.... Jeg hadde litt ubeskyttet sex for ca 2 uker ( rundt 23-27 september) siden, og har ikke noen som helst greie på min syklus fordi den er aldeles ustabil.

Men den 1. oktober tror jeg at jeg fikk eggløsning fordi fikk brunlig utflod og mye utflod, men er ikke sikker på om det var det det var, kan det være?? Isåfall skjønner ikke at det går an å bli gravid uten sex da!

I alle fall så har jeg ganske vonde bryster som veksler mellom å stikke på den ene siden til den andre siden. Altså først stikker det i den ene så bytter det til å stikke i den andre. Men det går over til diffuse smerter og mer som ømhet iblandt. Brystvortene er ikke så ille egentlig. Kan dette være hormonell ubalanse? Eller kan det være graviditet?

Tror det er for tidlig for en Gravi test, så bare tenker litt.

Håper noen kan hjelpe!

Har du fått tatt en test? Er du gravid?

Endret av NemoLinn
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Nei, jeg var ikke det.... Men hadde blødninger fra ene eggstokk og måtte til akutten og opereres:-( Nå vet jeg det! :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...