Illalla Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har en multiprinter med scan copy og print fra Canon. Den skriver fint, scanner kjapt nok og sludder ikke med blekk, og alt er bra med den sånn sett. Men den hyler og bærer seg noe helt fryktelig når den starter varmopp-prosessen når den skal printe(helt sikkert også kopiere, men har ikke brukt den til det i det siste) Det høres helt jævlig ut, og jeg har åpnet hva jeg kan uten å ødelegge, tittet etter fremmedobjekter osv. Men ikke noe hell. Jeg kan ikke se noe utenom det vanlige. Det er en veldig skarp "gnissing" som akkompagnerer den vanlige normale lyden en kald printer setter igang med når den får beskjeder fra PCn. Printeren min står i hvilemodus bestandig når den ikke er i bruk, dvs jeg rører aldri power-knappen. Dette fordi jeg har blitt opplært til det av Mac-konsulenten jeg kjenner. At en boot-prosess på en hjemmeprinter tømmer en stakkars mini-blekkpatron altfor kjapt(at startup har en rens av printerhodene som standard, unødvendig når man printer noen få sider hist og pist). MEN! Kan det at den står på standby hele tiden gjøre at delene inni blir så de skal begynne å gnisse i stykker hverandre??? høres ulogisk ut. Er det noen andre som har en multiprinter hjemme?? (tenker det er en hel del) Og som har opplevd at den lager helt forferdelige lyder? og da mener jeg så heslige lyder at man har lyst å gå et stykke unna den ifall noe skulle bli helt galt og sprenges (haha, ja vet at dette var litt usannsynlig, men lydene er altså helt hämsk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå