Gå til innhold

Hotell i Trondheim sentrum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter et rimelig alternativ på enkeltrom i Trondheim sentrum. Har funnet tre alternativer, og lurte på om noen har testet noen av dem?

Thon Hotel Trondheim

City Living Viking

Pensjonat Jarlen

Har funnet bra anmeldelser på Thon-hotellet, men det er også dyrest. Fant en dårlig på City Living, og ingenting på Jarlen. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva med et av disse to da:

Lilletorget

P-Hotels

Har bodd på begge og vært fornøyd :)

Er Lilletorget på samme sted som Nova Kino? Da vet jeg i tilfelle hvor det er. Ble bare litt forvirret, for kartene til Aftenposten og 1881 har dem på to ulike steder :jepp:

Hvordan er støynivået der på kveldstid i helger? Noe støy må man jo regne med i rølpehovedstaden, men,,, ;)

Skrevet

jeg har bodd på Thon Hotel i Trondheim..

Det rommet jeg fikk var veldig dårlig.. Hull i døren og badet var lite delikat.

Men til gjengjeld så var frokosten veldig god! Og det thon-hotellet har også egen inngang til Trondheim Torg.. Et visst lydnivå var det ettersom E6 gikk rett utenfor vinduet mitt.

Har også bodd på P-hotels. Et ganske greit hotell, men da jeg bodde der (4 år siden) var frokosten en baguett som ble hengt på døren om morgenen.

Så da ville jeg heller bodd på Thon Hotel

Skrevet

Hm.. P-hotels var dyrere enn Thon igjen. Nova hadde billige rom, men så kom det plutselig opp moms, og det gikk ikke fram om det kom i tillegg... men det har de vel ikke lov til for privatpersoner? Uansett stemte ikke prosenten :sukk: og de hadde dårlige avbestillingsvilkår. Må kanskje bli Thon da. Noen med erfaringer fra Jarlen? Eller Munken skulle det være en som het også, men finner den ikke på nettet...

Skrevet

HAr ikke vært innom Munken, men det er vel bare et lite hakk bedre enn pensjonat Jarlen. Jeg ville heller kalt det vandrehjem mer enn pensjonat, men det er meg. Det er køysenger og enkle bord og stoler, alt av gammeldato. Ingen eller lite pynt på hvite vegger og enkle golv. Det er jo billig der, men man forstår liksom hvorfor. Men det har vært rent alle gangne, så om man vil ha noe billig og ikke er kresen så er det ok. Men ikke forvent hotellstandard! Man ser jo hvordan det er når man ser på bildene til jarlen.no.

Skrevet

Munken eksisterer ikke lengre, tror jeg - ringte dit i fjor og kom til Jarlen, så jeg skjønte det som at Jarlen kanskje har overtatt? Er nok pensjonat/vandrehjemstandard på Jarlen. Skal være greit nok :) Men de har sikkert bedre frokost på Rica Nidelven da...

Skrevet
HAr ikke vært innom Munken, men det er vel bare et lite hakk bedre enn pensjonat Jarlen. Jeg ville heller kalt det vandrehjem mer enn pensjonat, men det er meg. Det er køysenger og enkle bord og stoler, alt av gammeldato. Ingen eller lite pynt på hvite vegger og enkle golv. Det er jo billig der, men man forstår liksom hvorfor. Men det har vært rent alle gangne, så om man vil ha noe billig og ikke er kresen så er det ok. Men ikke forvent hotellstandard! Man ser jo hvordan det er når man ser på bildene til jarlen.no.

Ja jeg er ikke blant de som synes det er verdt det å betale ekstra for pynt på veggene. Så kanskje det er noe for meg da. Hva er forresten et "enkelt gulv"? :)

Skrevet
Er nok pensjonat/vandrehjemstandard på Jarlen. Skal være greit nok :) Men de har sikkert bedre frokost på Rica Nidelven da...

De har ikke frokost, men egne kjøkken på rommene. Går an å spare litt der også, i forhold til å spise middag ute. Er igrunn ikke så glad i å spise frokost på spisesal uansett... Thon hadde ikke frokosten inkludert i de laveste prisene, ser jeg, men det er egentlig greit å kunne velge om man vil ha det med eller ikke. Når det er inkludert betaler man jo for det selv om man ikke spiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...