Ira Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Det finnes jo mange tråder her inne om ting som ble glemt - men like verdigfullt kan det være å høre om ting som folk var mest fornøyd med. Her er i alle fall ting jeg er glad for at vi gjorde.... * at det ble filmet før / under / etter kirka + middag m/taler + vals + litt innimellom på kvelden / natta * at vi sov hjemme - vi hadde 4 studievenner på overnatting hos oss fra fredag til søndag. Grilling på fredag og laaaang frokost på søndag. De disket opp under grillinga på fredag, ryddet av, ordnet frokost på lørdag og søndag + + + Vi fikk fullstendig slappa av. Hærlig!!!!!! alle nerver forsvant! * vi ba kjente om å ta masse bilder - disse fikk vi på cd / dvd i etterkant, og det var masse koselige bilder å ta med seg senere!!! * fotobok - japanphoto.no KJempebra kvalitet!!!! * polaroid -kamera sammen med gjesteboka. Gjestene tok bilde, limte inn og skrev hilsen ved siden av. For ei super bok!!!!!!!!!! * gode sko - jeg hadde prioritert sko med hel tå (hater å rive opp tånegler) og bred hæl (god støtte) Min kjole dekket skoene likevel, så... Men synes at de var fine likevel!!! * "fridag" fredagen før bryllupet. Vi gjorde klart (nesten) alt av forberedelser på torsdag. Det er jeg glad for, for vi var slitne begge to etter den dagen. Var glad det ikke var fredagen! * glad vi brukte de ekstra kronene for å få den musikken vi ønsket!!!!! Ellers må jeg si at hele dagen vår var så og si perfekt i våre øyne. Hele helga faktisk!!!! Det ble ei helg vi aldri kommer til å glemme!!!!!!!!! Endret 6. oktober 2008 av Ira
Gjest Gjest_snart gift_* Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Fine tips! Håper flere vil dele sine gode erfaringer!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 * fotobok - japanphoto.no KJempebra kvalitet!!!! Jeg testet også japanphotos fotobok. Innbindingen er pen, men trykket er så grovt at detaljer forsvinner. Jeg leverte den tilbake, så lite fornøyd var jeg!
Leiah Skrevet 1. mars 2009 #4 Skrevet 1. mars 2009 Jeg testet også japanphotos fotobok. Innbindingen er pen, men trykket er så grovt at detaljer forsvinner. Jeg leverte den tilbake, så lite fornøyd var jeg! Ser at tråden er litt gammel, men hengte meg litt opp i dette innlegget. Jeg lurer på om bildeoppløsningen var veldig dårlig, eller at evt. kameraet var dårlig siden du var så misfornøyd? Jeg har nettopp fått en fotobok fra japan photo med meget bra kvalitet! Jeg er superfornøyd!
Rampolina Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Ser at tråden er litt gammel, men hengte meg litt opp i dette innlegget. Jeg lurer på om bildeoppløsningen var veldig dårlig, eller at evt. kameraet var dårlig siden du var så misfornøyd? Jeg har nettopp fått en fotobok fra japan photo med meget bra kvalitet! Jeg er superfornøyd! Tips: Start en ny tråd med passende overskrift.
Gjest juni brud Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Drar denne opp. Hva var dere mest fornøyd med? Noen lure tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå