Gjest hva gjør jeg? Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Har to gutter med en afrikansk mann. Han har alltid vært grei mot barna våre da vi var sammen. Snill og god. Men da det ble slutt mellom oss stiller han aldri opp! Han tar ikke kontakt og spør og vil ikke ta dem u i fritiden o/el. Jeg forsøkte å lage en samværs avtale med en gang, men det fungerer dårlig! Han sier han kommer og henter de, men ombestemmer seg i siste liten, når jeg allerede har fortalt barna at far kom og de gledet seg til det! Hva gjør jeg? Jeg sa til ham at han må si fra om han ikke ønsker et forhold med barna. Da kan jeg i alle fall glemme om han og hans forhold til barna, og ikke stresse med dette i det hele tatt. Men han sier han vil være der for barna Dette er slitsomt! Vet ikke om vi skal regne med ham eller ikke. Er det noen der ute som har det samme? Eller har hatt det og fikk løsning på det, hva har du gjort?
Gjest Gjest_fiskebolla_* Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Ring familievern kontoret og forklar saken for dem, da blir dere kalt inn til megling og eventuelt papirer på samværsrett. så får vi håpe han holder den da, eller allerede nå har skjerpet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå