Suzy Skrevet 9. oktober 2008 #21 Skrevet 9. oktober 2008 Ville mer regnet det som trening. Hvor langt er det til postkassa di *Mim* ? :klø:
Possibly Skrevet 9. oktober 2008 #22 Skrevet 9. oktober 2008 Nå har jeg henta posten, da er det rett og rimelig at du vasker badet Hvis man bruker mer tid på å diskutere hvorvidt en handling er husarbeid eller ikke på kvinneguiden enn man bruker på selve handlingen, så er det et tegn på at det ikke er en spesielt krevende oppgave. Jeg synes nesten en del sånne "hvem gjør hva i ekteskapet"-diskusjoner blir litt teite. Greit nok å diskutere store ting som vask av huset og sånt, men jeg ser ikke engang nødvendigheten av å diskutere hvem sin tur det er til å ta inn posten eller f.eks. vaske klær. Det er jo bare å hive inn klærne og trykke på knappen. Det tar kortere tid å gjøre det enn å snakke om det. Å ta ut søppel og hente posten gjør man jo uansett på vei inn eller ut, så det tar jo ikke noe ekstra tid.
susanne_89 Skrevet 11. oktober 2008 #23 Skrevet 11. oktober 2008 Vi har posten vår i postboks i sentrum, og det er ca 8 km til sentrum frå huset vi bur i.. Sambo køyrer gjennom sentrum til/frå kvar dag på jobb, så han hentar den somregel. Men middag hos svigermor, så henta eg den... Får ikkje så mykje post uansett, vi deler postboks med svigermor.. Ganske greitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå