Gå til innhold

forvirret

Gjest Gjest_ladybug_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ladybug_*

Jeg er en jente på 23 år som aldri har hatt kjæreste, og følte vel egentlig at det ikke fantes noen som likte meg der ute. Nå har jeg nylig begynt i ny jobb og der har jeg truffet en fyr som jeg er litt betatt av. Vi hadde ikke snakket så veldig mye, men hadde vært på en filmkveld sammen med noen andre fra jobben, og så la han meg til på facebook.

Så fredag kveld kjedet jeg meg og så at han var på face, så jeg skrev et lite hei. Han spurte hva jeg drev med og sa at han og en annen fyr fra jobben skulle på byen og at jeg kunne bli med hvis jeg ville. Så det gjorde jeg. På det utestedet vi var på satt vi i en slags trekant i en krok, og hver gang han andre fyren gikk for å røyke eller lignende, satte han seg ved siden av meg. Vi fant ut at vi har veldig lik smak når det gjelder film, men fordi han likte en film jeg ikke har sett og jeg likte en film han ikke har sett fant han på at da måtte vi vise hverandre disse filmene.

Da det var på tide å dra hjem fulgte han meg til nattbussen og ventet sammen med meg. Han sa at hvis han hadde hatt det litt ryddigere skulle jeg ha fått låne sofaen hans, men det fikk bli neste gang. Det var ganske kaldt så han begynte å varme hendene mine og da jeg skulle på bussen skulle han absolutt ha en klem.

Dagen etter fikk jeg en sms om jeg kommet meg trygt hjem. Så på søndag spurte han på facebook hva jeg hadde gjort på lørdag, om jeg hadde vært på date?

Alt dette skjedde da i helgen, men da han og noen andre gikk forbi meg på jobben i dag så han ikke på meg engang.... forvirret? ja, det kan du trygt si!

Høres det ut som han kan være interessert eller er det bare det uerfarne hjertet mitt som legger for mye i ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror nok at han bare ga deg oppmerksomhet når han drakk, det er jo tydelig at han ikke liker deg ellers

Nei, det er det ikke. TS: Spør da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
jeg tror nok at han bare ga deg oppmerksomhet når han drakk, det er jo tydelig at han ikke liker deg ellers

Nei, det er det vel ikke. Han har jo sendt meldinger ellers også. Nesten umulig å vite hvordan det egentlig ligger ann her, men tiden vil vel vise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...