Gjest drammensgutt22 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg spør i et annet forum også om det samme, men trenger også jenters respons på dette: Jeg er sammen med ei dritsexy blond jente på 22 år. Vi har vært sammen 4 mnd nå. Hun sier ofte at hun elsker meg og det viser hun også hver eneste dag. Det er bare et problem. Når vi er ute her i Drammen så pleier vi gå litt hver for oss da ingen av oss liker å klenge for mye ute på byen, vi liker å henge med hver våre venner ute. Det som irriterer meg er at hun er litt vel close med andre gutter ute. Hun lar seg sjekke opp og tar imot nummer fra andre gutter. Sitter gjerne på fanget til dem og "lekesloss" og tafser litt vel mye og slik. Hun sier med en gang i fra at hun er opptatt til dem og slik at de ikke skal misforstå, og hun har aldri kysset andre gutter eller på noen måte vært utro så lenge vi har vært sammen. Jeg blir litt sjalu når jeg ser dette. Men hun beroliger meg og sier jeg elsker deg og alt slik. Dessuten puler jeg henne hver dag og vi går alltid hjem fra byen sammen. I utgangspunktet så stoler jeg på henne, men jeg vet av erfaring at alkohol gjør jenter svake. Har selv ligget med jenter som var i forhold. Og jeg vet at en del players klarer å lure hvem som helst i seng. Spørsmålet mitt er: Hvor mye "nærkontakt" bør jeg akseptere at hun har med andre gutter? Hvor berettiget er jeg til å være sjalu i slike situasjoner? Hva aksepterer dere andre som er i forhold her? Er fryktelig usikker på dette og derfor spør jeg her.
Fluffie Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 I utgangspunktet så stoler jeg på henne, men jeg vet av erfaring at alkohol gjør jenter svake. Har selv ligget med jenter som var i forhold. Og jeg vet at en del players klarer å lure hvem som helst i seng. Spørsmålet mitt er: Hvor mye "nærkontakt" bør jeg akseptere at hun har med andre gutter? Hvor berettiget er jeg til å være sjalu i slike situasjoner? Hva aksepterer dere andre som er i forhold her? Er fryktelig usikker på dette og derfor spør jeg her. Jeg har faa venninner som blir saapass 'svake' av alkohol, og de som blir det har drukket gaaanske mye pluss at de ikke er av den helt trofaste typen uansett. Du godtar saa mye naerkontakt som du er komfortabel med, saa er det opp til henne aa velge om det er noe hun vil/kan leve med eller om hun heller vil vaere singel. Dersom hun krever aa fortsette som foer saa kan du velge om du kan/vil leve med det eller om det er bedre for deg aa vaere singel og evt treffe ei jente med samme standard som deg selv.
thapara Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Hvor grensene for utroskap går er noe alle par bør bli enige om. Jeg og mannen snakket en del om det i begynnelsen, og var veldig enige. Andre par derimot har HELT andre regler jeg aldri hadde taklet. Det viktigste er jo at dere er enige om hvor grensene skal gå Men hvorfor skal man gå på byen og klenge på andre gutter når man har kjæreste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå