Gå til innhold

sofa

Gjest Gjest_ano_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_ano_*
Skrevet

Jeg har enttopp bestilt en sofa, men så ble jeg plutselig usikker på om jeg ville ha et sete til i den...er det mulig å ringe tilbake imorgen å si at jeg vil ha den slik?

Og går det ant å angre ETTER man har kjøpt sofaen og fått den i hus liksom?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja. det er verdt forsøket hvertfall :)

Skrevet

Når du allerede har fått sofaen i hus tror jeg ikke det holder å si at du angrer og gjerne vil ha en annen modell eller endre noe annet på sofaen. Da tror jeg det må være noe galt med sofaen for å få hevet kjøpet. I alle fall hvis den er pakket ut og montert.

Hvis du vil ha et ekstra sete i sofaen ville jeg ringt i morgen med en gang butikken åpner. Mulig de kan gjøre om bestillingen din da.

Skrevet

Hvis du har bestilt den på nettet, har du åtte dager angrefrist. Men det er klart at det er lettere å få velvilje fra en forretning, om du er kjapt ute med å ombestille. Da sparer du dem for mye unødig ekstraarbeid.

Også i en vanlig butikk, bør det være en grei sak å ombestemme seg. I alle fall om det dreier seg om lagervare. Hvis det ikke er sånn at den er spesiallaget, eller spesialimportert eksklusivt til deg, og sånn. : )

Skrevet

Hei. Jeg jobber i en møbelbutikk, og kort og konkret sagt så skal du vel få fikset den bestillingen hvis du er kjapp nok å ta kontakt med butikken:) Å få refundert sofaen derimot (når den er bestilt, og da gjerne type modulsofa) så må det som oftest være feil med sofaen for at butikken skal ta den tilbake, selvsagt fins det velvilje AV og til! MEN, det er ikke tilfelle om du finner ut av det etter et par uker og sofaen allerede er hverdagslig brukt.. Yderst sjeldent iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...